Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Režisérský debut Glenna Danziga představuje hororovou antologii, která prezentuje příběhy z komiksů od společnosti Verotika, kterou založil sám Danzig. Příběhy jsou násilnické a zaměřují se na hororový obsah, který je často sexuální a obvykle obsahuje sporadicky oblečené ženské protagonisty. (Epistemolog)

Videa (1)

Trailer

Recenze (21)

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Třemi povídkami provází Morella, která až tak démonicky nevypadá. Samotné příběhy - Bílý pavouk, Sběratelka tváří a Krvavá hraběnka - sice originální námět nepřinášejí, to by ale myslím vadilo nejméně. Dojde i na nějaké to gore - vypíchnutí očí, stažení kůže a vyrvané srdce, přičemž nejefektnější jsou rudé sprchy z podříznutých hrdel. V prvním příběhu by zajímavostí mohly být oči místo prsních bradavek, kdyby se s nimi divák již nesetkal ve filmu K. Russella Noc hrůzy (1986). V povídce o hraběnce jsem zase marně čekal na železnou pannu. Kromě prkenných herců mi úplně nejvíce vadila otřesná televizní kamera. Takhle vizuálně ošklivý film jsem dlouho neviděl. Nu a teď klady - spousty prsatých děveček, z nichž mnohé byly pohledné a polonahé, a solidní hudba, což nepřekvapí, když za natáčením stál Cleopatra Records. Osobně mne potěšily kapely Ministry, Switchblade Symphony a Vile A Sin. Pěkné byly i latexové a S/M obleky, jen místa pro prezentaci moc nedostaly. Možná měl Danzig pojmout film jako jeden dlouhý videoklip, leč nestalo se tak. ()

RUSSELL 

všechny recenze uživatele

Hudební legenda Glenn Danzig v sobě na stará kolena objevil dřímajícího Eda Wooda a vypustil ho na svět. Výsledkem je povídkový film Verotika, který se nesmazatelně otiskne v myslích všech, kteří ho uzří. První recenze od Bloody-Disgusting uváděla, že jde o hororový ekvivalent kultovního The Room od Tommyho Wiseaua a musím říct, že toto přirovnání dokonale sedí. Oba filmy jsou tak moc špatné a směšné, až jsou vlastně fascinující a nelze od nich odtrhnout oči. Danzig je naprosto bídný snad ve všech aspektech tvorby filmu – ve většině scén přichází střih tak o 5 až 10 vteřin později než by měl, kamera často sjíždí a evidentně nezabírá to, co by měla, atd. Vrcholem je pak teatrálně špatné herectví – to je tak, když do filmu obsadíte z 90 % samé pornoherečky, které místo lekcí herectví cvičily jiné aktivity důležité ke své hlavní profesi. Po všech stránkách jde o čistý filmový odpad, ale já se většinu stopáže královsky bavil, a proto Danzigovo neumětelství ocením 1* za sračkovitost nevídaných rozměrů. Občas si holt ulítávám na tom, jak někdo neumí zvládnout ani ty nezákladnější věci při natáčení filmu. Rád bych si myslel, že nás Danzig vytrollil, ale bohužel jemu samotnému tohle asi přijde dobré a stojí si za tím – nejspíš v jeho okolí nemá nikdo koule na to mu říct, že tohle by do éteru neměl pouštět. I já bych si asi měl přát, aby se Danzig na tvorbu filmů raději vykašlal a zůstal věrný pouze hudební tvorbě, která mu jde podstatně lépe, ale mé zvrhlé a sebemrskačské já bude rádo, když s tím Danzig nesekne a bude točit dál a dál. Což se pravděpodobně vyplní, jelikož v jednom nedávném rozhovoru Danzig prohlásil, že se brzy chystá natáčet svůj další film, a že půjde o upírský spaghetti western. Už se nemohu dočkat! ()

Reklama

Wade 

všechny recenze uživatele

Je to amatérské? ano je . Má to špatné herecké výkony? ano má. Jsou ve filmu pěkné holky? ano i ne,ale jsou. Je tam gore? ano je. Bavilo mě to? ano bavilo. Tři jednoduché příběhy a každý mě ničím zaujal a jsem si jistý,že tohle si 28% a černou barvu nezaslouží.(po mém 33 hodnocení skok na 30%) Já nemám s Verotikou žádný problém. Nejspíše to bude tím,že jsem od filmu nic nečekal a nechal se překvapit i proto dávám 4*. 80% --- 8/10 IMDb ()

Cedr 

všechny recenze uživatele

Verotika je Danzigův vanity projekt, který je mixem slavného Roomu, těch nejméně kompetentních pinku/J-horrorů a halloweenského speciálu od Bangbros/Brazzers. Každý asi trochu zaváhá zda neskrývavý fanoušek hororu jako Danzing (jeho album s Misfits - Static Age původně nahrané v roce 1978 je nejlepší (nejen) horor-punkové album ever) může být svým vnímáním ještě víc mimo realitu než Tommy Wiseau nebo je to celé jen vychytralý kalkul s úmyslem podojit těžko polapitelný so-bad-it's-good trh. Podle všeho je ale bohužel (bohudík?) skutečně tak clueless. První povídka s takovým jiným Spidermanem je naprosto neskutečná... nepopsatelná... neuvěřitelná... Čím začít? Okaté poprsí ronící slzy? Nízkonákladová "Francie" z lepenky s falešným přízvukem z jiné planety? I když budete tušit do čeho jdete, stejně vás to uzemní. Druhá story s mystery striptérkou je z větší poloviny ukrutně nudná, protože jde jen o čistý filler plný tragického "sexy" tančení u tyče. Jakmile se na scéně objeví holohlavý detektiv imitující drsňácký hlas, spadne vám ale brada. Nebýt tragicky nudné poslední povídky ala Čachtická paní, která kromě dvou "slušných" efektů nemá VŮBEC co nabídnout, šlo by vskutku o solidní konkurenci The Room. Objektivně jde samozřejmě o křišťálově čistý odpad, ale jeden a půl prvních povídek je zářivým příkladem neherectví, amatérismu a lemplovství toho nejvyššího kalibru, který prostě stojí za to vidět. Nebo je to celé vážně jen vtip? Použít totiž větrák místo filmového projektoru v pornokině je naprosto geniální. ()

JFL 

všechny recenze uživatele

Známý problém filmařské impotence: Neschopnost udržet aktéry v záběru a neschopnost záběr opustit (a když už se tak konečně stane, tak to musí být kombinací prolínačky a zatmívačky). Tommy Wiseau a James Nguyen dostávají nového zásadního konkurenta v boji o trůn žijícího arcikněze drekového neumětelství a nabubřelé nesoudnosti. Sledování o samotě navozuje touhu podřezat si žíly, aby člověk ukončil tu mizérii (takže se vlastně jedná o tuze působivé dílo prostupující svými motivy do reality). Ale ve skupině, či nejlépe v narvaném kině na Festivalu otrlého diváka, se sledování "Verotiky" mění na velkolepý zážitek překypující výbuchy smíchu a bezprostředními živými komentáři. Na "Verotice" je totiž nejkrásnější, jak dokáže člověka překvapit tím, co vše může být na filmu špatně; přičemž tady je špatně opravdu úplně všechno. ()

Galerie (8)

Zajímavosti (7)

  • Trvalo 8 hodin denně, než se herec Scotch Hopkins dostal do makeupu Albino Spidera. (Epistemolog)
  • Natáčení probíhalo v okrese Skid Row v Los Angeles, aby se ušetřily výrobní náklady. (Epistemolog)
  • Žádnou z francouzských postav ve filmu nehrají francouzští herci, všichni jsou Američané. Glenn Danzig v otázkách a odpovědích odhalil, že byl najat profesionální hlasový trenér, aby naučil herce mluvit francouzským přízvukem. (Epistemolog)

Reklama

Reklama