Režie:
Kay CannonScénář:
Kay CannonKamera:
Henry BrahamHrají:
Camila Cabello, Billy Porter, Idina Menzel, Nicholas Galitzine, Pierce Brosnan, Minnie Driver, Maddie Baillio, Charlotte Spencer, James Acaster (více)VOD (5)
Obsahy(1)
Popelka Kay Cannonové (Ladíme!) je moderní filmový muzikál a zároveň odvážné pojetí pohádkové klasiky. Naše ambiciózní hrdinka (Camila Cabellová) má velký sen. Její Famózní víla kmotřička jí pomůže vytrvat a uskutečnit ho. (Prime Video)
Videa (1)
Recenze (76)
Klasický príbeh trochu inak, v modernom šate a s odkazmi na aktuálne genderové záležitosti, ako gay, trans, feminizmus a podobne. Veci, ktoré ma až tak nepúšťali boli šaty hlavnej hrdinky, ktoré boli podľa mňa v porovnaní s ostatnými šatami najslabšie, a niekedy až príliš snaha pôsobiť cool a moderne. Ta snaha o cool a modernosť mi ale nevadila nejako výrazne ako v iných filmoch, a to predovšetkým preto, ze film sám pôsobil moderno a jeho zámer bol jasný od začiatku. Nebola to iba akože moderná verzia klasickej rozprávky, ktorú pozná takmer každý, ale moderný film, ktorý bral v Popoluška inšpiráciu. Pesničky boli skvelé, výborne zaspievané a niekedy aj ich výber pobavil. Nie je to veľdielo, ale podľa mňa je to vydarená moderná hudobná komédia, pretože tento film sa neberie vážne, ale rieši aj dôležitejšie témy. 7/10. ()
šance,že tohle hodně místních fobů nerozdejchá je dost veliká.Přeci jen Popelka je Kubánka,místo víly kmotřičky je tu černoch v šatech,dost se tu zpívá (a to včetně Pierce Brosnana) a nechybí tu ani James Corden.Já nicméně proti tomuhle modernímu zpracování nic nemám.Nečekal sem nic a překvapivě mi to sedlo do nálady.Písničky sází na jistotu jako Queen nebo Madonna a jejich zpracování je ok,vílák kmotřička je sympaťák,Popelka Cabello taky,místy je to až překvapivě vtipné a jediné co tvůrcům neodpustím je již zmiňovaný James Corden,kterého nemůžu v poslední době - těžko říct proč - vystát...60% ()
Snaha se tvůrcům upřít nedá. Nápad vytvořit poněkud odvážnější, vtipnější a modernější Popelku v dobových kostýmech se současným stylem hudby a tance a dost netradičním koncem, no proč ne. Škoda, že to zůstalo tak nějak na půl cesty. Pohádka mě bavila, ovšem k naprosté dokonalosti tomu přeci jen něco chybělo. Možná to byla ona snaha být korektní a mít ve filmu ono multikulti obsazení, možná místy až moc moderna (bruska v úvodní scéně, dle mého názoru ne příliš vhodné závěrečné šaty Popelky - v porovnání s ostatními), možná dost nevýrazný padouch v podobě macechy a jejích dcer, a možná i dost netradiční pojetí víly kmotřičky (nevím, na mě to bylo trochu moc). Takže co napsat závěrem - pokus o netradiční zpracování Popelky si myslím, že vyšel, ale....... Za naprosto dokonalého krále Rowana musím jednu hvězdu přidat :) Byl to miláček :) ()
Scenáristka Kay Cannon v roce 2018 realizovala svůj celovečerní debut Kazišuci. Z těch se vyklubala celkem slušná a zábavná komedie, která ovšem byla v některých momentech vyloženě přepálená a bylo znát, že Cannon možná přeci jen v jistých okamžicích nezná míru. Což je úsměvné, protože přesně tak působí její druhý celovečerní režijní projekt. Cannon se totiž jako režisérka a scenáristka chopila nového zpracování Popelky, kde si známou princeznu zahrála Camila Cabello. A bolí to! Nová Popelka se pokouší vzít starý známý pohádkový příběh a pojmout ho tak trochu moderně. Popelka již dopředu sklidila lehkou kontroverzi ohledně toho, že stěžejní úlohu Víly Kmotřenky ztvární Billy Porter.... muž! Přitom právě Billy Porter a jeho ztvárnění je ve finále na filmu jedna z těch lepších věcí a minimálně je Porter ve filmu nejlepší herec. A to osobně myslím pochvalně, přesto je ovšem pravda, že v té konkurenci by se vlastně Porter ani snažit nemusel. Celé je totiž plné toporných výkonů a to kromě Cabello platí i o Idině Menzel a Pierci Brosnanovi. Bohužel! Nová Popelka ve finále skutečně působí jako bizár. Už z traileru mohli kostýmy a výprava lehce vyvolat vrásky, nic ovšem diváka nepřipraví na výsledek v celovečerní podobě. Camila Cabello byla nejspíše obsazená především kvůli tomu, že je zpěvačka a nová Popelka je muzikál. Je to celkem pochopitelné. Jenže herecký debut Cabello je ve finále skutečně toporný a nejvíce zamrzí to, že Popelka nefunguje ani jako muzikál. Nově vytvořené písně nestojí za nic, písně převzaté od Queen, Jennifer Lopez nebo Madonny jsou poté vyloženě odporně zneužité a při sledování mě osobně napadlo, že se Freddie Mercury dost možná obrací v hrobě. Kombinace pohádkového prostředí a moderních tanců je děsivá. Většina castingu je totálně mimo (Pierce Brosnan bohužel nezpívá tak dobře jako v Mamma Mia!). Popelka se navíc pokouší o jistou reprezentaci Girl Power, dělá to přitom ovšem velice stupidním způsobem, který musí i feministky pobouřit. Nenápaditá choreografie, nezajímavé kostýmy a celkové zprznění klasické pohádky. Po všech těch Třech oříškách pro Popelku, původní animované Popelky od Disneyho či Popelky v režii Kennetha Branagha je nová Popelka vyloženým zlem. V jistých momentech vlastně nová Popelka připomene Sněhurku od Tarsema Singha. To byl také lehký bizár, přesto měl ovšem alespoň Singh zajímavé vizuální nápady, jeho Sněhurka mělo jistou hravost a v několika rovinách fungovala. Popelka Cannon nemá snad skutečně nic! Celý ten film vlastně tak trochu připomíná průměrné klipy na TikToku. Lidé je vytváří, protože si myslí, že jsou vtipní a samotné video je vtipné. Jenže je to ve finále vtipné jen tím, jak si tvůrce toho o sobě a svém produktu hodně myslí. Postavy jsou špatné napsané, ve filmu celkově fungují jen momenty, kdy to celé působí, že si tvůrci celou stupiditu toho filmu uvědomují. Ale těch momentů je v součtu strašně málo. Je to zlý. Vlastně hodně zlý. Popelka se nedá vyloženě označit za odpad, protože na tom je vidět, že na tom nepracovali naprostí amatéři a někdo se snad i reálně snažil. Jenže to ve finále vlastně úplně cítit není. Když je na filmu nejlepší Billy Porter v šatech, znamená to, že je něco hodně špatně. Nejhorší Popelka v historii kinematografie! () (méně) (více)
Tak strasne sa snazia byt moderni a cool, az je to smiesne a otravne (hned od uvodneho preslovu). Originalne pesnicky (a choreo k nim) su velmi meh a u tych znamych som mala pocit, ze si nezasluzia ich pouzit, zvlast Queen. Najpozitivnejsie pre mna je, ze mi Idina neviempreco neznela ako Elsa a teda mi ju nepokazila a pacil sa mi moment, ked Elle vysvetlovala, ze jej chovanie nie je out of spite. A Minnie je krasna kralovna. Camillu ako spevacku mozem, ako Popoluska mi vadila. Nie ze by som ju potrebovala uplne subtilnu, ale nie az takuto diva-idnu. Asi si zopaknem verziu s Drew Barrymore, ta mala v tomto ohlade solidny balanc... ()
Galerie (51)
Zajímavosti (8)
- Po filmu Zakletá Ella (2004) se jedná o další variaci příběhu o Popelce, kde zazní skladba „Somebody To Love“ od skupiny The Queen. Zatímco v Zakleté Elle ji zpívá Ella (Anne Hathaway), v Příběhu Popelky tato skladba zazní v podání prince Roberta (Nicholas Galitzine). (Joe16210)
- Ve filmu jsou dvě ryze originální písně – „Dream Girl“ od Idina Menzel a „Million To One“ od Camily Cabello. Z převzatých písní se objevily „Perfect“ (2017) od Eda Sheerana, „Rhythm Nation“ od Janet Jackson, „Shining Star“ od Earth Wind & Fire a „Lets Get Loud“ od Jennifer Lopez. (Vitox)
- První film od Columbia Pictures exkluzivně pro Amazon Studios. (Vitox)
Reklama