Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Nejosobnější ze svých filmů, vášnivou poctu americké novinařině, financoval Fuller z vlastní kapsy. Pruďas a idealista Phineas Mitchell (Gene Evans) rozjíždí na jižním Manhattanu na konci 19. století s pomocí zapálených přátel vlastní deník, na jehož bleskurychlou popularitu reaguje konkurence nevybíravě. (MFF Karlovy Vary)

Recenze (12)

StarsFan 

všechny recenze uživatele

Mnohem přímočařejší, hollywoodštější a plynulejší než The Naked Kiss, další film z Fullerovy filmografie, který byl letos MFF v Karlových Varech uveden. Což se sebou krom zjevných kladů (nemusíte namáhat tolik mozek, méně scén kvůli stáří vyznívá (nechtěně) vtipným dojmem, pravděpodobnost nudění se je mnohem nižší) nese i jisté zápory (The Naked Kiss disponuje silnějším příběhem i jednotlivými scénami). Dávám tedy u stejné hodnocení jako druhému, v tomto komentáři několikrát zmíněnému Fullerovu filmu, byť jsou Park Row a The Naked Kiss filmy v mnoha aspektech odlišné. [MFF Karlovy Vary 2011] ()

Toj 

všechny recenze uživatele

Další výborný film od Fullera. Přestože novinařina není zdánlivě tak akční téma, jako se nabízí ve westernech a thrillerech, tak Fuller to dostatečně kompenzuje svým agresivním stylem. Prudké nájezdy kamery na postavy, úžasné jízdy kamery kolem lidí na baru, alkoholici a brutální násilí podtržené brutálním formou. Podobně jako ve filmu 40 pušek i zde se nepřítelem i objektem lásky stává silná a mocná žena, která ovládá muže a fetišistické choutky diváků podtrhuje černými hadry.... Fuller je krásný a zvrácený žánrový experimentátor. ()

Reklama

Vodnářka 

všechny recenze uživatele

Typický příběh, typičtí záporáci, typicky kladní hrdinové, typicky vtipné vtípky, typická zápletka, typicky zajímavé prostředí, typicky krásné ženy, typičtí gentlemani, typicky velmi dobrá kamera a typicky precizně vybíraná hudba, typicky nerušivý střih. Typický Hollywood 50. let, který sice obrovskou euforii nepřinese, ale typicky dobrý film si zaručeně vychutnáte. ()

hazaba 

všechny recenze uživatele

Vznik deníku Globe a čeho se rivalové nezaleknou, aby vás mohli zničit... Druhý film Fullera, který jsem viděla, a opatrně začínám tvrdit, že jeho rukopis je znát - ať už se týká příběhu či záběrů kamery. Občas člověk nedokáže rozlišit, co je skutečnost a co je jen jako (hlavně v případě jedné scény jsem byla hodně na vážkách), ale jinak velká spokojenost. Musíte se ovšem přenést v čase a zvyknout si na styl, kterým se filmy točily v padesátých a šedesátých letech - mluva, pohledy, gesta... ()

Brylin 

všechny recenze uživatele

Znatelně svižnější než "Nahý polibek". Fuller vzdává poctu americké novinařině a zobrazuje bouřlivá devadesátá léta devatenáctého století, kdy newyorské deníky vznikaly i zanikaly náhle a dobrý nápad a inovativní styl znamenal rychlou cestu na výsluní. A také osinu v kalhotech konkurence... Snímek má spád, dobré komediální i dramatické momenty a nechybí mu opravdu nic, co dělalo v 50. letech Hollywood Hollywoodem. Tři a půl hvězdy. ()

Galerie (19)

Reklama

Reklama