Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Od elektrizujících úvodních titulků až po poslední triumfální vystoupení Tonyho (John Travolta), vás v průběhu celého filmu čeká vzrušující směsice tance a romance v rytmu hudby klasických Bee Gees. Příběh Travoltova tanečního disko krále (odehrávající se pět let po Horečce sobotní noci) vypráví o jeho touze prosadit se na slavné Broadwayi. Cynthia Rhodes (Flashdance, Hříšný tanec) a Finola Hughes spolu rozzáří vaši obrazovku jako ženy Tonyho života. Režie a scénáře se ujal hvězdný Sylvester Stallone. Zůstat naživu je skvělá zábava, kterou potřebujete. (Magic Box)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (45)

gogo76 

všechny recenze uživatele

Úplnou náhodou čumím na nejaké úvodné titulky a zrazu - réžia Sylvester Stallone... O tomto som vôbec nevedel a navyše Travolta k tomu, no tak ok,, vravím si, tomu dám šancu. Stihol som mrknúť na hodnotenie csfd a nič dobré som tu nevidel. Napriek zlému hodnotenou, mňa osobne film celkom zaujal, medzi hercami to pekne iskrilo, funguje to aj ako romantika, nejakú drámu by som v tom veľmi nevidel. Super atmosféra 80.-tych rokov, hudba, S. Stallone sa ukáže na 3 sekundy v dave na ulici, ale jeho brat Frank Stallone už nejaké minútky nazbieral. Veľkú radosť mi urobil záver, kde si to kráčajúci Travolta pekne reže po ulici a Bee Gees s hitom Night fever k tomu. Presne to som zbožňoval na úvode filmu Horúčka sobotňajšej noci, neviem aká je to súvislosť , ale vraj Stallone natočil nejaký sequel. Ak áno, tak si to prepojil skvele Sylvester... Určite príjemne pozeraťeľný priemer, aspoň za mňa. 60%. ()

MickeyStuma 

všechny recenze uživatele

Ať si kdo chce co chce říká, Silvesteru Stalloneovi se tímto svým scenáristickým a režijním počinem povedl naprostý majstrštyk. Snímek má sice o něco rychlejší tempo a je scenáristicky více bohatší na události, avšak jako pokračování hudebního fenoménu své doby 'Horečka sobotní noci' (1977) obstál důstojně a naprosto fenomenálně. Příběh se odvíjí několik let poté a prozrazuje, že Tony Manor v podání Johna Travolty i nadále tancuje i když jeho zájmy jsou už zase někde jinde. Sice je stále provinčním frajerem z Brooklynu, avšak má na to stát se hvězdou na Broadway? Film opět o snaze dosáhnutí svého snu a překonání osudových překážek. Hudební fenomén své doby Bee Gees nepřestane hrát své hity a taneční kreace nezmizí z filmového plátna. Opět je na co se dívat a opět s působivým příběhem. Kritika dle dobových zpráv na snímku sice nenechala nic suchou, avšak pro Stalloneho to byl nejen komerční úspěch. I když to při dnešním pohledu vyznívá podivně, film byl prostě úspěšný. Nezapomenutelná je frajerská houpavá chůze Tonyho Manora zakončující snímek. Přesně takto film 'Horečka sobotní noci' začínal, tudíž se jedná o velmi povedené zakončení. Snímek vyzařuje ohromnou energii nejen co se týče tance, ale i v motivaci dosáhnout svého cíle a radosti ze života. P.S. Kolik diváků si všimne samotného Silvestra ve scéně z přeplněné ulice, ve které do něj Travolta ve své roli vrazí? ()

Reklama

Quint 

všechny recenze uživatele

Pokračování Horečky sobotní noci se na rozdíl od svého úspěšného předchůdce dočkalo extrémně negativních ohlasů. Kritici film strhali za to, že nahradil dramatickou hloubku původního snímku sérií kýčovitých tanečních sekvencí. Pro milovníky osmdesátkové éry křiklavého nevkusu a „hard body“ filmů je to ale lahůdková guilty pleasure. Jde o jediný režijní počin Sylvestera Stallona, v němž sám nehraje (pokud nepočítáme drobné hitchcockovské cameo). Roli krále sobotních diskoték Tonyho si zopakoval John Travolta, který tentokrát před natáčením strávil několik měsíců ve fitku. Z jeho fyzické proměny pak Stallone udělal hlavní atrakci filmu, který je z velké části přehlídkou Travoltovy vyrýsované postavy. Nejzábavnějším rysem filmu je fakt, že si z něj Stallone udělal v podstatě taneční variaci na Rockyho. Spousta děje se odvíjí v rytmických montážích, které do osmdesátkových filmů přinesl právě Rocky. Podceňovaný amatérský tanečník Tony, usilující o kariéru profesionála, v nich prochází tanečními zkouškami, těžkým fyzickým tréninkem a zároveň překonává svoji nejistotu a emoční nevyrovnanost, aby mohl všem pochybovačům na konci vytřít zrak. Napjaté vztahy mezi ním a zkušenou tanečnicí Laurou pak kulminují v závěrečném tanečním vystoupení, které je de facto pojaté jako souboj. Finální show je dokonale přeplácanou přehlídkou osmdesátkové videoklipové estetiky. A věřte mi, takovou výstřední audiovizuální masáž zažijete jen párkrát za život. ()

Paldiny 

všechny recenze uživatele

Zo Stalloneho pera a pod jeho taktovkou nevznikol len Rocky, ale aj sequel k Horúčke sobotňajšej noci. Našťastie dal Sylvester na Rockyho slová, že nevie spievať ani tancovať a herectvo i to ostatné prenechal povolanejším. Johnyho fyzičke ale dohovoril iba v tom najlepšom. Príbeh je z tých jednoduchších, John Travolta alias Tony má na háku svoju priateľku a iná kráska zas Travoltu. Do toho plniaci sa sen o dobývaní Broadwaya, tóny Bee Gees, tanec, tanec a ešte raz tanec. Ten zo začiatku nič moc, ako sa však začnú komplikovať vzťahy a aktéri presúvajú do finále elektrizujúce napätie je viac než hmatateľné, svoje tomu pridáva moc pekná zostava ponurého muzikálu "Satanova ulička". Isteže by sa dalo veľa namietať do naivity vzťahov charizmatického tria, ale povedzme si úprimne, v mnohom zrkadlia svet zaľúbených. Ten tiež nebýva premyslený a logický. Film sa stal divácky úspešným a myslím, že zaslúžene. Prečo potom o ňom už dnes nikto nevie? Asi preto, že žánrovo v Stalloneho kariére vyčnieva zhruba tak ako v prípade nešťastného debutu, popritom rozpráva rovnakú pesničku ako v prípade Talianskeho žrebca a čo sa týka Johnnyho, tam hrá predsa len druhé husle. ()

majo25 

všechny recenze uživatele

Napriek tomu, že hudobno-tanečné filmy vonkoncom nevyhľadávam a na podobné predstavenie (na Brodwayi alebo kdekoľvek inde) by som nešiel ani zadarmo, nie je film zlý. Má to príbeh, aj keď v mne neatraktívnom prostredí, ktorý ale funguje. Emócie sú dobre zahrané a dokonca aj pop-rocková hudba sa dala počúvať. Stallone sa nemá za čo hanbiť, aj keď sa ťažko zvyká na to, že sa na podobný žáner podujal...aspoň z neho nespravil komédiu. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (7)

  • 6 měsíců před natáčením si Stallone vzal do parády Travoltovo tělo. Sestavil mu jeden ze svých speciálních cvičebních programů. Travolta musel cvičit 6 dnů v týdnu, 14 hodin denně. (McLushi)

Reklama

Reklama