Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Od elektrizujících úvodních titulků až po poslední triumfální vystoupení Tonyho (John Travolta), vás v průběhu celého filmu čeká vzrušující směsice tance a romance v rytmu hudby klasických Bee Gees. Příběh Travoltova tanečního disko krále (odehrávající se pět let po Horečce sobotní noci) vypráví o jeho touze prosadit se na slavné Broadwayi. Cynthia Rhodes (Flashdance, Hříšný tanec) a Finola Hughes spolu rozzáří vaši obrazovku jako ženy Tonyho života. Režie a scénáře se ujal hvězdný Sylvester Stallone. Zůstat naživu je skvělá zábava, kterou potřebujete. (Magic Box)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (45)

Rominator 

všechny recenze uživatele

Sylvester Stallone se objeví pouze v cameo roli muže s brýlemi, který má na ramenou kožešinu a bílou šálu. Sly při chůzi na ulici odstčí Johna Travoltu (Tony Manero) ramenem a vzájemně se po sobě podívají. Sylvestrův brácha Frank si zahrál v malé roli kytaristu Carla a v jedné scéně doprovází Cynthii Rhodes (Jackie) do tělocvičny. Patrick Swayze zde na CSFD uvedený jako hrající se ve filmu snad ani neobjevil. ()

Xmilden 

všechny recenze uživatele

Překvapení, poskakující tanečníci v elasťácích mě skutečně bavili, příběhově se sice nejedná o nic převratného (Tony Manero prožívá milostné vzplanutí). Nepokrytě jsem fandil Cythii Rhodes, která v mých očích jasně válcovala tu namyšlenou studenou fuchtli. Pro mě překvapení tohoto roku, protože jsem k filmu přistupoval jako k jasnému kandidátovi na odpad. Hudební směs výživná (hlavně písnička od zcela neznámého Tommy Faraghera - We Dance(So Close To The Fire) a Sly za kamerou (i v jedné scéně, kdy se na ulici šťouchne s Travoltou) ukázal svou velikost. 55% ()

Reklama

majo25 

všechny recenze uživatele

Napriek tomu, že hudobno-tanečné filmy vonkoncom nevyhľadávam a na podobné predstavenie (na Brodwayi alebo kdekoľvek inde) by som nešiel ani zadarmo, nie je film zlý. Má to príbeh, aj keď v mne neatraktívnom prostredí, ktorý ale funguje. Emócie sú dobre zahrané a dokonca aj pop-rocková hudba sa dala počúvať. Stallone sa nemá za čo hanbiť, aj keď sa ťažko zvyká na to, že sa na podobný žáner podujal...aspoň z neho nespravil komédiu. ()

Visáč 

všechny recenze uživatele

Pokračovanie Horečky sobotní noci sabotuje disproporcia medzi scenárom (ktorý je regulérna zlátanina aj na dobové pomery) a réžiou. Tá je typicky "po stallonovsku" osemdesiatkovo vymazlená, t.j. s dôrazom na efektný vizuál: výrazné nasvietenie, eklektický strih a prepálené montáže. Story namachrovaného frajírka o dobytí broadwayskej muzikálovej scény je prekvapujúco unylá a chýba jej ten mladícky drajv originálu. Disko malo v 83-om po funuse a songy Bee Gees tú módnu bezradnosť iba podtrhujú. Sú to iba neškodné popíky a v kolaborácii s opakovanými detailami na Travoltov (vysmiaty alebo spotený) fejs pôsobia divne. Aj to Slyove hitchcockovské cameo vypadá jak učebnicový ego-trip. ()

Lacike 

všechny recenze uživatele

Oproti prvemu dielu sa styl filmu zmenil podobne asi ako medzi prvym a stvrtym Rockym. Cize z normalnej dramy s par skvelymi tanecnymi scenami sa stal prazdny film zalozeny na vizualy. Travolta neustale len tancuje a tancuje a pritom vypoti aj posledny gram tuku. Do urcitej miery mi to pripomina tanecne sceny zo Showgirls. Takze aspon zenam zboznujucim mladeho Travoltu by to mohlo sadnut. Ale mna ako chlapa, tancujuci spoteny polonahy Travolta, nezaujima. Vysledkom je film ktorym Sly znova šliapol uplne vedla. 2/10. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (7)

  • Titulní píseň nahrála a nazpívala skupina Bee Gees. (kosticka7)
  • 6 měsíců před natáčením si Stallone vzal do parády Travoltovo tělo. Sestavil mu jeden ze svých speciálních cvičebních programů. Travolta musel cvičit 6 dnů v týdnu, 14 hodin denně. (McLushi)

Reklama

Reklama