Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Od elektrizujících úvodních titulků až po poslední triumfální vystoupení Tonyho (John Travolta), vás v průběhu celého filmu čeká vzrušující směsice tance a romance v rytmu hudby klasických Bee Gees. Příběh Travoltova tanečního disko krále (odehrávající se pět let po Horečce sobotní noci) vypráví o jeho touze prosadit se na slavné Broadwayi. Cynthia Rhodes (Flashdance, Hříšný tanec) a Finola Hughes spolu rozzáří vaši obrazovku jako ženy Tonyho života. Režie a scénáře se ujal hvězdný Sylvester Stallone. Zůstat naživu je skvělá zábava, kterou potřebujete. (Magic Box)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (45)

majo25 

všechny recenze uživatele

Napriek tomu, že hudobno-tanečné filmy vonkoncom nevyhľadávam a na podobné predstavenie (na Brodwayi alebo kdekoľvek inde) by som nešiel ani zadarmo, nie je film zlý. Má to príbeh, aj keď v mne neatraktívnom prostredí, ktorý ale funguje. Emócie sú dobre zahrané a dokonca aj pop-rocková hudba sa dala počúvať. Stallone sa nemá za čo hanbiť, aj keď sa ťažko zvyká na to, že sa na podobný žáner podujal...aspoň z neho nespravil komédiu. ()

Jara.Cimrman.jr 

všechny recenze uživatele

Patrně nikoho soudného by nenapadlo, že by film o broadwayském baletu měl napsat a natočit někdo jiný než známý elastický labuťák Sylvester Stallone. A já bych si moc přál vidět, kterak svým svěřencům režisérsky předtančoval jejich party. Nicméně výsledek mne nepotěšil, i když bych na Satanovu uličku určitě zašel raději než na klasického Louskáčka. To však není žádné vítězství, protože kdyby žádný balet nikdy nevznikl, tak by můj život rozhodně nebyl o nic chudší. Ale zpět k filmu. Přerod brooklynského arogantního parchanta v manhattanského arogantního parchanta mě vůbec nebavil, nicméně hudební doprovod mi byl sympatický a poskakování na jevišti mi na tváři několik ironických šklebů také vykouzlilo. ()

Reklama

Lacike 

všechny recenze uživatele

Oproti prvemu dielu sa styl filmu zmenil podobne asi ako medzi prvym a stvrtym Rockym. Cize z normalnej dramy s par skvelymi tanecnymi scenami sa stal prazdny film zalozeny na vizualy. Travolta neustale len tancuje a tancuje a pritom vypoti aj posledny gram tuku. Do urcitej miery mi to pripomina tanecne sceny zo Showgirls. Takze aspon zenam zboznujucim mladeho Travoltu by to mohlo sadnut. Ale mna ako chlapa, tancujuci spoteny polonahy Travolta, nezaujima. Vysledkom je film ktorym Sly znova šliapol uplne vedla. 2/10. ()

Quint 

všechny recenze uživatele

Pokračování Horečky sobotní noci se na rozdíl od svého úspěšného předchůdce dočkalo extrémně negativních ohlasů. Kritici film strhali za to, že nahradil dramatickou hloubku původního snímku sérií kýčovitých tanečních sekvencí. Pro milovníky osmdesátkové éry křiklavého nevkusu a „hard body“ filmů je to ale lahůdková guilty pleasure. Jde o jediný režijní počin Sylvestera Stallona, v němž sám nehraje (pokud nepočítáme drobné hitchcockovské cameo). Roli krále sobotních diskoték Tonyho si zopakoval John Travolta, který tentokrát před natáčením strávil několik měsíců ve fitku. Z jeho fyzické proměny pak Stallone udělal hlavní atrakci filmu, který je z velké části přehlídkou Travoltovy vyrýsované postavy. Nejzábavnějším rysem filmu je fakt, že si z něj Stallone udělal v podstatě taneční variaci na Rockyho. Spousta děje se odvíjí v rytmických montážích, které do osmdesátkových filmů přinesl právě Rocky. Podceňovaný amatérský tanečník Tony, usilující o kariéru profesionála, v nich prochází tanečními zkouškami, těžkým fyzickým tréninkem a zároveň překonává svoji nejistotu a emoční nevyrovnanost, aby mohl všem pochybovačům na konci vytřít zrak. Napjaté vztahy mezi ním a zkušenou tanečnicí Laurou pak kulminují v závěrečném tanečním vystoupení, které je de facto pojaté jako souboj. Finální show je dokonale přeplácanou přehlídkou osmdesátkové videoklipové estetiky. A věřte mi, takovou výstřední audiovizuální masáž zažijete jen párkrát za život. ()

kamigava 

všechny recenze uživatele

Docela povedené pokračování SNF s živou disko hudbou nejen od Bee Gees. Podle galerie fotek jsem tomu moc nevěřil a trochu mě ta móda 80. let odpuzovala, ale nakonec Travolta zaválel i v této dekádě. SNF je legendární film a 70. léta u mě zůstanou vždy lepší. Hlavní dvě nápadnice mě také zaujaly. Nechápu, jak ta Finola Hughes (Laura) mohla vyhrát podle zajímavostí cenu nejhorší herečky ve vedlejší roli. Byla to sice trochu mrcha, ale měla charisma, sebevědomí, dravost a k Travoltovi se hodila asi nejvíc. Ohledně Cynthie Rhodes jsem měl pořád pocit, že je to Kim Wilde. :D Také by mě zajímalo, koho tam vlastně hrál Patrick Swayze... 60 %. ()

Galerie (28)

Zajímavosti (7)

  • Titulní píseň nahrála a nazpívala skupina Bee Gees. (kosticka7)

Reklama

Reklama