Recenze (1 704)
Temné osnovy (2018)
Tuctový horůrek, který nevyděsí, ale zaujme svým prostředím. Odlehlé soukromé školy jsou prostě top.
Upgrade (2018)
Přímočaré akční sci-fi, které v záplavě 2deep4u sci-fi počinů poslední doby působí strašně čerstvě. Chytlavé jak mucholapka se super námětem a ještě lepší akcí. 9/10
A Prayer Before Dawn (2017)
Působivý příběh "dle skutečných událostí" tímto dovětkem díky své syrovosti opravdu zaujme. Pohled do zákulisí thajského vězení zaručí, že budete na dovolené sekat latinu nevyhnete-li se Thajsku raději úplně.
Pět zbraní (1978)
Působivě odvyprávěná kung-fu klasika, která zaujme slušnou akcí ale i na tento žánr asi nad rámec "promyšlenou" zápletkou.
Backcountry (2014)
Velmi uvěřitelné a díky tomu nadmíru dusné. Je až s podivem jak svěže působí hlavní postavy, které se chovají jako skuteční lidé se všemi svými přednostmi a nedostatky. 7/10
Noční hra (2018)
Kvalitativně ne-úplně konzistentní scénář je jen záminkou jak dohromady splácat překvapivě vtipné scénky a trefné gagy. 7/10
Na pokraji šílenství (2017)
Nadprůměrný hongkongský akční snímek, dle tradičního receptu. Krom poměrně dobře vyprofilovaného záporáka bohužel nenabídne nic co by utkvělo v paměti. Chuť po HK akci ale zaplácne dostatečně.
Calibre (2018)
Komorní thriller s relativně uvěřitelnou zápletkou a relativně uvěřitelným chováním všech zúčastněných. Do nezáviděníhodné situace je divácky snadné se vžít a to je hlavní devizou podobných snímků.
Sicario 2: Soldado (2018)
Tragicky tuctový scénář táhne film prudce ke dnu, u hladiny jej drží jen známé charaktery z jedničky a povedené akční scény. Oproti atmosféře a napětí předchozího dílu působí Sicario 2 však jen jako velmi slabý odvar.
Beirut (2018)
Okoukaná klasika v poměrně neokoukaném prostředí s Donem Draperem ve svém typickém charakteru. Bez zbytečné omáčky, hluchých míst či patosu. To se u podobných "špionážních" thrillerů jen tak nevidí.