Recenze (154)
Proč právě on? (2016)
Úplne zbytočná a nevtipná konina. 3/10
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Zrejme sa niečo nepodarilo, keď na celom filme ma zaujal jedine K2 a jeho hlášky. 6/10
Jak vycvičit draka 2 (2014)
Pre mňa okrem skvostnej grafiky len kopec patetických žvástov. Sklamanie 3/10
Nerve: Hra o život (2016)
Seminárka sfetovaného youtubera. 1/10
Letopisy rodu Shannara (2016) (seriál)
Toto bolo ako vred na tvári, ktorý je hnusný a neskutočne vás irituje, a keď ho vytlačíte, tak vylezie hnis a vyzerá to ešte horšie ako pred tým. Potom čakáte, že sa usuší a zmyzne, ale on narastie znova a ešte väčší. Toto bolo pre mňa absolútne nepozerateľné. Tie idiotské dialógy a toporné neherectvo tých drevených bábok na obrazovke ani nebudem komentovať. 0/10
Legenda o drakovi (2015)
Toto je čistý exkrement zabalený v celofáne a podávaný ako popcorn v réžii červenej knižnice. 2/10
V jako Vendeta (2005)
Neskutočne patetická sratchka, kde ma takmer všetko maximálne iritovalo, na čele s prehrávajúcou Natálkou Portmanovie.
Mortdecai: Grandiózní případ (2015)
Že dám filmu s Deppom odpad, som naozaj až doteraz netušil, ale tak trápnu cocotinu som ešte nežral. Toto hádam súdny človek ani komédiou nazvať nemôže. Miestami som dostával empatický dávivý reflex. 0/10
Pravdivé lži (1994)
Škoda, že som videl francúzsky originál, takže moment prekvapenia sa nekonal. Ináč pomerne zábavné aj keď zbytočne dlhé. 7/10
Stoletý stařík, který vylezl z okna a zmizel (2013)
Musim uznat, ze film je rovnako nudny a nezaujimavy ako kniha. Komedia ani nahodou, drama bolo akurat to dopzerat a najvacsie dobrodruzstvo boli zaverecne titulky.