Recenze (154)
300: Vzestup říše (2014)
Čistá patetická CGI sratchka. Spomalené zábery a digitálne hektolitre krvy dobrý film neurobia. A o Zelenú Evičku by som si neoprel ani bicykel... 1/10
Divoši (2012)
Drogy, násilie, kartely, jedna afektovaná, zhulená dojnica a dvaja sladučkí alfa samci (ale fuckt hustí a drsní ako šmirgel papier), nejaká tá obstarožná ufňukaná bordeldáma Halma Sayek (úplne najsamdrsnejšia), skorumpovaný hlúpy Jano T a rodinne založený úhylák Del Toro (jediná takmer uveriteľná postava) spojené pomocou ľúbostného (nebezpečne dekadentného) trojuholníka do výsledného (ne)konečného štvoruholníka s romantickou čiarou uprostred. Celý čas som dúfal (neúspešne) v nejakú rýchlu totálnu vyvražďovačku, prípadne iný svieži zvratok v deji a... ale príroda tam bola pekná, farebná, zelená... 4/10
Na dřeň (2012)
Film z kategórie morské prasa. Ani morské, ani prasa. Dlhé, nudné, nedramatické, neromantické. Slovami totálne priblblého a nesymaptického Aliho, bolo mi to fuk, absolútne. Ani príbeh Stephanie to nezachránil, keďže jej postava bola ako celý film. Jediné, čo som všetkým želal, aby šli spoločne nakŕmiť (sebou) tie kosatky, ktoré boli najvýraznejšie a najsympatickejšie z celého 120 minútového potácania sa medzi začiatko a koncom. 5/10
Ninja 2: Pomsta (2013)
Úprimne povedané, dávno som tak často nepozeral na hodinky ako v tejto béčkovej pikačuovine s absolútne idiotskými dialógmi a herecky impotentným Scottom Segal Adkinsom. Bojové choreografie fajn, ale rovnako neinvenčné ako celý film. 4/10
Riddick (2013)
Prevarený pičblek ukájajúci sa na digitálnych orgiách a patetických óberkúl hláškach Dízla nerozbitného. 4/10
Panelák (2008) (seriál)
Ale, ale, ak chcete ozajstný odpad, skúste nejakú tu Farmu, Mama ožeň ma alebo akúkoľvek variáciu na "Vyhulených". Toto je síce zlé, ale občas jediné pozerateľné po 20:00, smutné ale je to tak. A "pozitívne" je, že to aspoň pozvoľna degraduje... raz to určite ten odpad dosiahne ;)
Zelený sršeň (2011)
Ružový panter v zelenom. Rovnako trápne a rovnako vtipné ako úbohé. Ešteže to bolo aspoň neskutočne nudné a dlhé, ináč neviem neviem.
Krajina střelců (2003)
Komorná, patetická, ufňukaná a ukecaná nuda. Vhodná tak akurát na večerné driemanie pri telke. 5/10
REC (2007)
Pre mna len rozstrasená, stroboskopická, neskutočne iritujúca nuda. Po 10 min. som mal chuť pohrýzť kameramana, režiséra, scenáristu, reportérku, kameru, elektrické káble, televízor... 2/10
Hasta la vista! (2011)
Nič nové pod slnkom. Predvídateľné, nenápadité, správanie postáv skôr iritujúce ako vtipné. Celkový dojem 5/10.