Recenze (154)
Zátah: Vykoupení (2011)
To ešte vážne niekoho baví pozerať na nekonečné súboje, ktoré sú choreograficky miestami aj fajn, ale trvajú ták dĺhooo a času tak málo. 3/10
Bůh masakru (2011)
Škoda preškoda, že som videl divadelnú hru (ktorá sa mi mimochodom páčila viac) a tak celá atmosféra vypršala do nenávratna.
Tintinova dobrodružství (2011)
Nič horšieho som za poslednú dobu nevidel. Efektne natočená bezduchá sračka. Howgh. 3/10
Zuřící býk (1980)
Najpreceňovanejši film o boxerovi. A zisťujem, že asi Scorseseho nemám rád. 6/10
Rocky (1976)
Keď som mal 13, tak som ho zbožňoval, ale s odstupom času najslabší film z boxerského prostredia. 4/10
Hugo a jeho velký objev (2011)
Nádherne natočené nudné nič. 5/10
A.I. Umělá inteligence (2001)
Čistá scifi depka. 6/10
Zkus mě rozesmát (2011)
V konečnom dôsledku vcelku milé a miestami aj zábavné. Len keď vstúpi na "plac" "Kidmanka", tak vidieť ten priepastný rozdiel medzi skutočnou herečkou a topornou dvojicou seriálová hviezdička a miestami skoroherec. Ale ináč oddychovka. 6/10
Fighter (2010)
Vážený priatelia áno. Takto nejak si predstavujem novodobého Rockyho. 9/10
Superbad (2007)
Pre mňa nová jednotka trapnosti a nebyť línie policajti & McLovin, tak čistý odpad. 4/10