Recenze (681)
Lítám v tom (2009)
Mrcha poplete hlavu úspěšnému a velmi vytíženému chlápkovi, aby ho pak odkopla a on se vrací ke svému způsobu života. Po zhlédnutí vyšumí. 5/10
Těžká váha (2005)
Dlouhé a i když jsem se nenudil, zábavou bych to také nenazval. Zručná filmařina není to, kvůli čemu se dívám na film. Těžko se na to podívám znovu. Prostě Rocky vede. 5/10
Království (2007)
Dobře natočený film s vypovídající hodnotou o americko-arabských vztazích. Závěrečná bitva je mistrně předvedená. 9/10
Pokojný bojovník (2006)
Lekce filozofie ale i naivity. Typ filmu, který dělá více než zručnost tvůrců. 9/10
Fantastický pan Lišák (2009)
No tak pro děti. 4/10
Slečna zamilovaná (2009)
Ztřeštěnost, avšak Sandře Bullock se odolává těžko a je vidět, že se do svých rolí umí položit. 4/10
Zrození šampióna (2009)
Pěkné. Gratuluji Sandře Bullock k Oscaru. Navíc, je to kočka. 9/10
Death Note - Zápisník smrti (2006) (seriál)
Po pár dílech jsem ztratil zájem.
Na dotek (2004)
Brilantní poprvé i s několikaletým odstupem podruhé... To stačí. 9/10
Hellraiser IV: Bloodline (1996)
Je jedno, že nesouhlasí předcházející děj, historická exkurze k vyvolání démona a zkonstruování kostky je zajímavá, konečně působí "novějším" dojmem, ovšem stále jde o paskvil bez hlubší atmosféry, který dává bohužel jen tušit možnost kvalitnějšího využití materiálu. Bez výrazného momentu. Pekelníci nadále jediným tahounem. 4/10