Recenze (84)
Napoleon (2023)
Počkám si na director's cut. Lebo kino verzia bola taká zrýchlená, až moc
Deadwood (2019) (TV film)
Pekné zakončenie série. Avšak film bez predchádzajúceho vzhliadnutia všetkých sérii by som neodporúčal pozerať.
She-Hulk: Neuvěřitelná právnička (2022) (seriál)
Až do posledného dielu to bolo celkom pozerateľné. Posledné diel to však pochoval...
Generation Kill (2008) (seriál)
USMC bez príkras. Sú tam aj hovadá, aj profesionáli, aj diletanti. Pekný zbeletrizovaný dokument
Karate Kid (1984)
Opätovné vzhliadnutí, po pozretí seriálu Cobra Kai, dáva tomu iný, o nostalgiu vylepšený, rozmer. Je to takých 3,5.
Thor: Láska jako hrom (2022)
Mohlo to byť celkom dobré, keby Waititi príliš netlačil na pílu, a to až tak, že ten humor bol silený a trápny. Príbehovo to malo potenciál, ktorý bol aj využitý. Zaporák bol super. Škoda toho sileného Waititizmu.
Dark (2017) (seriál)
Prvá séria kvalitne upútala pozornosť, druhá séria sa rozbehla a vygradovala na maximum, žiaľ tretia séria stratila dych a začala sa vliecť, ale nakoniec celý seriál zachránil grandiózny záver. Takže za mňa lepšie štyri hviezdy, alebo slabších päť za seriál ako celok.
Joker (2019)
Silný, pôsobivý a depresívny origin Jokera. Takto nejako mohol vzniknúť Ledgerov Joker. Bravo. A ako bonus, síce krátky, ale zato silný moment vzniku druhého, tentokrát kladného, hrdinu,
První člověk (2018)
Trochu skrátiť, najmä v časti Neilovho života, ktorý pôsobil rušivo a zdĺhavo. A naopak, časti popisujúce vesmírny program boli pútavé, mrazivé a realistické, že človek občas zabudol aj ústa zavrieť.
Predátor: Evoluce (2018)
Prvá polovica super, ale potom to už začal byť taký presilený zmätok všetkých žánrov, od capture the flag až po team deatchmatch. Škoda, potenciál to malo.