Recenze (624)
Osvícení (1980)
Kdepak. Jedna zasloužená hvězdička za mrazivou atmosféru. Celkově ale dvě hodiny extrémně nudné podívané.
Světová válka Z (2013)
Zřejmě nejlepší vyZobrazení Zombíků ever. Vida, že to jde i bez hezkých holek a umírajícího hrdiny v závěrečné scéně. Fantastická podívaná umocněná Blu-Ray kvalitou.
Očista (2013)
Když už je dobrák na kolenou a raubíř se mu chystá utnout hlavu, uf, tu se objeví jakýsi spasitel a raubíře na poslední vteřinku odstřelí. To celé se děje ve filmu zhruba třikrát... Námět podobně skvělý jako v "In Time". Jenže to samo o sobě nestačí. Scénárista sám film neudělá. Raději bych si přečetl knihu The Purge od vytříbeného spisovatele, který by dokázal vygradovat armosféru, přidat moment překvapení!
České století (2013) (seriál)
Proč ne. Vzdělávací účinek maximální, graficky zpracované dokonale. Nemá to švih, chybí tomu říz, ale nevadí. Amerických stříleček je na trhu habaděj.
V zajetí démonů (2013)
Takhle jsem se v životě nebál. Hodně syrové pojetí bylo rozhodně na místě. Nebyli to sousedi, nebyly to sny, byly to démoni. Silní démoni. Žádnej anžábment, žádné narážky. Tohle byla jízda po dálnici jasným směrem.
Sinister (2012)
Takový bezduchý polotovar v nablýskaném úboru.
Útok na Bílý dům (2013)
Amerika ve spreji, to celé na druhou krát dva minus jedna za product placement na boty a žvýkačky.
Soumrak mrtvých (2004)
Rozhodně akceptovatelná blbost :)
Podraz (1973)
Geniální práce, skvělá hudba, myšlenka, herci!
Tady hlídám já (2012)
To jsem se zase jednou ztrapnil. Příště si dobře rozmyslím, jestli přemlouvat kamarády ke skvělým večerním filmům na nedělní čt1. Ostuda!