Recenze (107)
Pojďte pane, budeme si hrát - Potkali se u Kolína (1965) (epizoda)
Tak tohle mě už jako malého moc nebralo.
Peklo s princeznou (2009)
Povedené, ale do 4 hvězdiček tomu něco chybělo (nebo přebývalo). Čekal jsem víc. Mohli trochu ubrat na současnosti a přidat trochu více pohádkové mluvy.
Škola princů (2010) (TV film)
Pokud to porovnám s pohádkou Peklo s princeznou, která běžela o den dříve, tak tady máme jasného vítěze a i v porovnání s ostatními novodobými pohádkami je tohle o několik tříd výše. Povedlo se.
Blázni, vodníci a podvodníci (1980)
Měl jsem si to nechat jako matnou vzpomínku z dětství. Neměl jsem se na to dívat znova. Je to o hovně. )))
„Babičky dobíjejte přesně!“ (1983)
....na to se musím kouknout!
Velká filmová loupež (1986)
"Bláznivá komedie z úspěšné přehlídky o filmu. Pětice gangsterů pronásleduje populární hereckou dvojici O. Kaisera a J. Lábuse a zároveň i jejich dvojníky a chce se zmocnit superholografu." ))) /// NEMĚL JSEM SE NA TO DÍVAT ZNOVA...
Jak se vede, sousede? (2010) (pořad)
Neviděl jsem celé. Náhodou jsem to chytnul, když jsem ráno zapnul TV. Ale když sousedka-kouzelnice dávala Novému do kalhot provaz a on na to: "Aby se to jako pomnožilo, jó?", tak jsem měl dost.))
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Ray Winston nadabován stejně jako John Rhys-Davies :/
Tintin a případ Hluchavka (1964) (TV film)
Jakýpak Hluchavka?!? Fosfátus je Fosfátus))
Lost Highway (1997)
Na rozdíl od např. Mulholland Drive jsem se po shlédnutí vůbec nezabýval tím, o co tam šlo a nežhavil jsem mozek s cílem najít nějakou souvislost a smysl (to jsem se sám podivil), prostě jsem si ten film užil (tím neříkám, že teď nad tím nepřemýšlím). Byla to jízda. A rád se kouknu znovu. Na zážitku mi určitě přidalo, že jsem film viděl někdy před půlnocí a potom jsem měl ještě před sebou jízdu autem, kterou jsem si užil jako málokdy:)