Recenze (4 873)
Hlava-ruce-srdce (2010)
Podivné zjevení. Jsou tam úžasné věci (kamera, barvy, některé momenty, dojmy, zvuk, duch doby, pronikavá surrealistická atmosféra, hudba) a z druhé strany vykukují děsy (zmatek, příliš metafor). Hlavním zlem je Viktorie Čermáková. Její nepříjemně skřehotající hlas a otřesný afektovaný herecký projev...ble..., pokazila skoro vždy pečlivě budovaný nevšední filmový "pocit". Už jsem chtěl dát dvě hvězdičky, jenže přišel závěrečný obrat (dá-li se to tak nazvat) a ten mě plně uspokojil (hlavně dával smysl). 52%. Výborné komentáře: msroubek a Marigold
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
Třetí díl se povedl. Udržel vysokou laťku. 75%.
X-Men (2000)
V roce 2000 snad jo, v roce 2011 nic moc. Působí to dětinsky. 59%.
Žhavé výstřely 2 (1993)
Určitě lepší než jednička. Na Bláznivou střelu 1, 2, 3 to ale nemá. 70%.
Captifs (2010)
Maximálně plochý bezemoční únos a vše co k tomu patří. To znamená - víte jak to dopadne, co kdo udělá nebo neudělá atd. Není tam brutalita, děs ani náznak emoce. Pomáhat si berličkami jako uvřískané děcko nebo traumatické flashbacky...bože kriste. 28%.
Obřad (2011)
Přesně to popsal J*A*S*M. Šedivý průměr, na který se okamžitě zapomene. 54%.
Jsem číslo čtyři (2011)
Homosexuální sci-fi kopírující Twilight. Opravdu děsivé že? Tady nejde o mimozemšťany, ale o mladého gaye, který trapně kamufluje svou orientaci. S mužem se cítí vždy lépe a nepřirozená love story se ženou kazí celkový dojem. Na konci se objeví další ufožena, takže tu máme stejný trojúhelník jako ve Stmívání, akorát v opačném gardu (dvě ženy, jeden muž) + do toho dva bonusový pseudomuži (loser a policajtův spratek). Kromě toho se divák pobaví nad všude přítomnou reklamou nebo dojemným pejsánkem. Snad jedině létající příšera byla povedená. 7%...otřesné zprznění žánru sci-fi. 5x jsem to musel přerušit, než jsem to dodíval....http://www.youtube.com/watch?v=T2ppopaOalk&feature=fvwrel
Orel Deváté legie (2011)
No je to takové light. Macdonald to zrežíroval na tříhvězdičkovou jistotu. Herci jsou průměrní, děj neurazí, prostředí zaujme a malé emoce tam lze také najít. Kdo není náročný, bude spokojen. 66%.
Somrák s brokárnou (2011)
Špinavá stylová bruska. Pro fanoušky žánru povinnost. Já to tak neocením, ale respektuji vyšší hodnocení. 67%.
Snowboarďáci (2004)
Svižná zimní projížďka. Ústřední dvojka i Langmajer jsou velmi dobří :) . 68%.