Recenze (559)
Grindhouse: Thanksgiving (2007)
Jedna z nejodpornějších věcí, co jsem kdy viděl. Ale účel to splnilo, a do projektu Grindhouse to zapadlo pěkně.
Plechový panáček (1988)
Na Pixar (imho) hodně slabé... Ano, je to staré, ale stejně. Slabých 30%.
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Tady mi něco krutě nesedí...
VALL-I (2008)
:) (takový ten potěšený, okouzlený úsměv)
Monstrum (2008)
Strááášně dlouhý úvod. Opravdu strašně. Jinak průměr, ruční kameru nemám moc rád, ale Cloverfield s ní vypadal líp, než by vypadal s klasickou. 60 %. Update - po druhém zhlédnutí mám mnohem lepší dojmy, tak na silných 80 %. Svižný, nepředvídatelný film, jemuž se daří vyhýbat se všem klasickým found footage neduhům.
Balance (1989)
Na svou dobu velmi povedené. Být to ale byť o minutu delší, nadšení rychle opadne - děj je natažený na maximální snesitelnou dobu. 80%.
Reach (2009)
Absence logiky, jednoduchá animace a předvídatelný konec. Nicméně celková myšlenka není nejhorší, takže solidních 50%.
A-Team: Poslední mise (2010)
Guilty fucking pleasure. 90%.
Still Life (2005)
85%. Působivé.
Toy Story 2: Příběh hraček (1999)
Lepší než jednička. Good job.