Recenze (931)
Hunger Games (2012)
Ale zadek Jennifer Lawrence. To se oplatilo...
Černobílý svět (2011)
Mairgold opět rozsekal všechny komentující. Nemám sílu napsat ani něco jiného. Ok, mám zase menstruaci. Chtěla jsem dát 4... P.S.: Emma Stone je Michael Jackson a jak s tímto dojmem mám sledovat film?
Adamova jablka (2005)
Severský humor jde absolutně mimo mě.
Jsem žena orientovaná na ženy (2001) (TV film)
Tak tohle Třeštíková opravdu nezvládla. Otázky, které byly zavádějící už samy o sobě, do dokumentu prostě nepatří. Z příliš zdůrazněné stránky duchovna se mi chtělo po pár minutách už zvracet. Zklamaná na plné čáře.
Kamarád taky rád (2011)
Proč jsem se na to dívala? S kým jsme se na to dívala? Měla bych se stydět. Další výplach mozkových průchodů. Jak může někdo natočit filmy ohledně šukání dvou kamarádů. Proč? Proč to lidi dělají? Mám z toho noční můry...
Surfaři (2007)
Dějově absolutně geniální látka (tedy když nepočítáme posledních 10 minut). Ale jak to tak bývá, všechen zbytek byl špatný. Já chápu, že nezávislé filmy je velmi těžké udělat kvalitně. Ono to však jde. Bohužel zde se to nezvládlo. Vzalo mě to za srdce tolik, že dávám velmi vysoké hodnocení...
500 dní se Summer (2009)
NEOTŘELÁ ROMANTICKÁ KOMEDIE, kterou si všichni vytřeme ze zadnice. Ano, známe to všichni, ale opravdu je nutné o tom točit hipsterskou romanťárnu? Opravdu? Příliš nudné, příliš předvídatelné a vlastně absolutně nepodstatné. Průměrně natočené a přidané největší odrhovačky... Nejvíc mě však udivuje spojitost csfd v podobné: Herold a Maude nebo Jmenuji se Oliver Tate. To jsou tedy opravdu podprůměrné srandičky.
Život pod vodou (2004)
Tak to jsem vůbec nedala. Vůbec. VŮBEC. Mě Anderson baví. Baví mě, jak tvoří. Jak dokáže využít barevnosti filmu. Nebaví mě však dějově. Tohle byla NUDA.
Jak jsem balil učitelku (1998)
První půl hodinu jsem se s Maxem doslova identifikovala. Potom to šlo tak dolů, že jsem hodinu tápala, jestli to vypnout a nebo nechat běžet. Nechala jsem. Jsem zklamána.
Za zavřenými dveřmi (2012)
Považuji za vrcholné dílo hnusu Istvána Szabóa. // 38. LFŠ UH 2012