Recenze (275)
Sbor generála Šubnikova (1980)
"Já se jmenuji Wagner. Major Richard Wagner, jsem ze známé hudební rodiny. Znáte ji?" :-)
Lhaní po americku (1997)
Vstup do dospělosti v "zemi neomezených možností" maďarského imigranta Karchyho aneb jeden z oněch malých nenápadných filmů, který vydá za několik těch velikých nápadných. Skvělý soundtrack, kvalitní obsazení, škoda jen, že si tuzemskou dvd premiéru odbyl s ořezaným obrazem.
Smrtelná čára (1972)
Role inspektora sedla Donaldu Pleasencovi naprosto dokonale, když k tomu připočtete ještě skvěle napsané dialogy plné suchého anglického humoru, je to prostě slast ;-)
Tanková brigáda (1955)
Představitelé západního odboje zde dostávají opravdu na frak. Čím však film vyniká je masovost válečných scén a nebývalé množství autentické německé techniky, už jen díky tomu stojí za zhlédnutí.
Rec 2 (2009)
První díl byl jednoznačně za plný počet, na dvojku jsem se proto těšil nemálo, ale bohužel se dostavilo zklamání. Už "zásahová jednotka" mě vyvedla z míry (žádné taktické postupy, žádné vzájemné krytí a podlehnutí panice stejně rychlé jako u bandy puberťáků). Samotné vysvětlení původu nákazy mě taky dvakrát nevzalo, uvidíme, s čím se tvůrci vytáhnou v následujících dílech...
Padlí hrdinové (1967)
Civilněji pojatý protiválečný snímek bez válečných scén, které jsou zde nahrazeny dobovými válečnými záběry.
Sicilská obrana (1980)
Kriminálka o nesocialistickém čachrování s českým křišťálem. "Sledoval" jsem jako rozhlasovou hru a dokonce přežil i řitčí dabing, který jinak nevolím ani omylem :-)
V pásmu 45 (1956)
Zlomte vaz! Díky. Musíte odpovědět: "K čertu!" A to jsi komsomolka?