Recenze (840)
Nezvěstní (2014) (seriál)
Neni to zle.. ale zbytečně se to vleče.. takove prázdné sceny. Az moc prazdne. Pri hledani Alice mi přišlo, ze casy jsou chvilemi neprehledne..
Boží mlýny - Spící lodě (2021) (epizoda)
Trošku lepší, než první.. ale překombinované, až hanba...
Boží mlýny - Provaz (2021) (epizoda)
Tak mi nebylo jasné, zda se jedná o komedii nebo tragédii...Mysicku mám moc ráda, ale tohle bylo i na "dejvicaka" nedůstojné.. skoro jako major Meisner zasahuje.. nebo Hruška.. ale tam šlo o ztřeštěné komedie..tam byl narozdíl od vážnějšího tématu zde záměr jasný. Myšlenka zajímavá, provedení ledabyle...
Krvavé léto v New Yorku (1999)
Za hudbu treti hvězdu.. jinak rozvlekla nudna story, kde vrah je na druhe koleji...
Serenity (2005)
Ty hvezdy jsou spis za to, ze jsem privrzencem serialu. Jinak je to takove průměrné sci-fi..s dobrou hudbou.. myslenek nekolik... myslim, ze v dnesni dobe i aktualnich.. jen místo plynu vakciny.. proste si lidstvo stale hraje na Boha. Jinak i v serialu mam alergii na ksicht River.. mam k ní averzi.. a premyslim,zda to mel být záměr...
Dlouhá noc přežití (2020)
Co to je?? To nemuze Bruce myslet vazne??? Takovou kravinu jsem uz dlouho nevidela.. nelogicke natažené sceny, nuda. A smesne...
Všichni jsou v pohodě (2009)
Uf! To jsem se zapotila.. byla to introspekce do meho nitra.. o tom, jak rodice vkladaji mnoho nadeji a nesplnenych vlatnich snu do svych deti.. a jak je sice posunou..ale mohou je mozna i nevedomky poskodit... anebo taky ne... trosku prilis slzave prepalene, ale sve 4 hvezdy si myslim zaslouzi... a nechápu, jak nekdo nekdy muze vyslovit, ze De Niro je za zenitem...nikdy nebude... nikdy.
Krásné lži (2010)
Ja jsem velkym příznivcem francouzskych filmu.. a nadherne Francie vubec..a pripoustim, ze Frantici mohou byt trosku prasteni... ale co je moc, je moc.. stupidit na me...navic se bytostne nemohu nevim proc na Audrey vubec divat.. pripada mi jako demonka ze serialu Lovci duchů..😅
Třináctý příběh (2013) (TV film)
Na pul cesty ke ctvrte... konecna prekombinovanost me trosku rozladila.. lehce rozvlekle. Krasne exterery a i atmosféra byla úžasná! Jen ten scenar trosku ucesat...
Případ Sloane (2016)
Toto je tedy neco!!! Po veelmi dlouhe dobe ..vidim propracovany scenar, vyborne zahrane..pro me velmi kontroverzni. Tusim, ze hlavní hrdinka bude Kozoroh (jako ja😄) s mirne posunutou hranici... ktera ma ale taky nekde limit... skvele!