Recenze (2 292)
Raz, dva, tři (1961)
Klasická komedie, která je opravdu vtipná a se spoustou geniálních scének. Čím více filmů Billyho Wildera jsem viděl, tím více si všímám, že nejsou jen o geniální režii, ale že jsou to vždycky výborně vystavěné příběhy.
Líbat nevěstu zakázáno (2011)
Oddechovka která ji sice hodně přihlouplá, ale naštěstí je docela zábavná.
Hra na hraně (2013)
Tenhle film není ničím originální, hromada klišé a omletých filmových postupů. Což ještě nemusí nutně znamenat, že se na to nedá koukat. Dá, ale žádná sláva to není. Herci stojej za prd, snad jen Gemma stojí za zmínku, ale jen proto, že jí to sekne.
Štístko (1966)
Jack Lemmon a Waler Matthau je opravdu šťastná dvojice. Tihle dva si prostě vždycky sednou. Režisér Billy Wilder je navíc jeden z TOP rejžů všech dob. Tak proč je sakra Štístko je průměrnej film? No předně mě nesedla zápletka postavená na podvodu, prostě mě to nepřipadá vtipný a ani dostatečně nosný téma na celovečerní film. Režisér sice film obdařil příjemnou atmosférou, ale zároveň několika zdlouhavýma scénama, díky kterým se film občas hrozně táhne. Vzhledem ke jménům v titulcích je pro mě film spíše zklamáním.
Miloval jsem ji (2009)
Tenhle příběh potřeboval někoho mnohem schopnějšího na režisérské židli. Režisérka nedokázala silnému příběhu dát potřebnou naléhavost, takže to vše v závěru tak nějak vyšumí... Díky bohu za Daniela Auteuila v hlavní roli.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Pokračování je na tom v mnoha ohledech ještě o něco líp, než na tom byl první díl.
Je to i můj život (2009)
Zápletka filmu je trochu zvláštní a hodně americká. Nějak se mě tomu nechtělo věřit. Ale budiž. Dramatický příběh s těžkou (a neléčitelnou) nemocí u dítěte režisér pojal jako rodinnou podívanou. Tak na mě aspoň film působil. Což mi zrovna moc nesedí. Ale budiž. Závěrečná emotivní scéna u soudu s překvapivým odhalením mě nijak nedojala a víceméně mě nechala chladným. Mám chuť říct "ale budiž", ale seru na to. Film se tváří jako děsný drama a přitom je nablejskanej až hanba (občasný blití to nezachrání). Na druhou stranu obsahuje pasáže, který se docela povedly a třeba Cameron Diazová opravdu hraje a já s ní kupodivu v takovéto roli nemám problém. Hodnotím 60% ale s úšklebkem
Náhlá smrt (1995)
Pohříchu velmi nepovedená recyklace Smrtonosnej pasti. Akce ve filmu moc není a když už, tak za moc nestojí. Van Damme se filmem tradičně potácí jak chcíplej pes. Že neumí hrát by se dalo pochopit, ale že je nesympatickej až hanba, to už mě sere. Kulisa hokejové arény je docela originální (i když pokud jde o hokej, tak to je k smíchu) a titulní záporák se s tím příjemně nesere. Měl toho Van Damma na konci sejmout, hned by to bylo veselejší...
Nebezpečný cíl (2008)
Slaboučkej film po všech stránkách. První půlka je ješte celkem ke koukání, pak už to jde přímo do řitě. Nicolas Cage je tentokrát vyloženě k ničemu a ani ostatní herci nestojej za řeč.
Rodinný lékař (1978)
Pouze průměrná komedie. Walter Matthau je tradičně sympaťák, nic víc. O humor se stará především Art Carney, jehož senilní doktor občas opravdu pobaví. Jinak nic moc.