Recenze (1 168)
Metanol (2018) (TV film)
Zejména první díl až strhující, 5*. Druhý díl se za ním malinko courá. Což prostě způsobuje vyšetřovací proces. Metanolovou kauzu si pamatuju, přesto (nebo snad právě proto) mě toto shrnutí oslovilo.
Podraz (1973)
Skvělý film. V dnešní době by měl zběsilé tempo se spoustou střihu, ale toto je klasika, pozvolné a pečlivé budování něčeho, co pak geniálně klapne. Je lahůdka to v klidu a bez tiku v oku sledovat.
Klíč svatého Petra (2023) (TV film)
Ten děj ... jak to dopadne bylo jasné hned na začátku, ale to u pohádky zase není tolik na závadu. V zásadě pěkný námět, ale takový nedotažený a přetažený zároveň. Např. role kancléřových byly úplně zbytečně pojaty ad absurdum, až bych řekla, že to asi té pohádce škodilo nejvíc. To nebylo ani zlo, to byla groteska na téma zlo, a mě to tam nesedělo. A logika toho, proč sv. Petr chodí do hospod, notabene s klíčem od nebeské brány, nebyla vůbec žádná. Prostě to tak bylo a hotovo. Nejsympatičtěji z toho vyšel vodník. Princezna z ulice ;) fajn, aspoň tady se tolik nešklebila jako v té Ulici. Nárožného král (a jeho rádoby vtipkování s kancléři) mě nebavil.
Tři zlaté dukáty (2023) (TV film)
je mi líto, ale bylo to úplně blbé. Možná na pohled hezké, ale blbé.
Bílá zima v horách Evropy (2022) (TV film)
Skvělý dokument na vánoční svátky. A moc zajímavý. Pěkné záběry. Hmyz plný nemrznoucí kapaliny, neuvěřitelné.
Šíleně smutná princezna (1968)
Co bych tak vytkla... že jsem ji jako dítě viděla méně často, než bych chtěla, protože byla v komunistické klatbě.
Buko (2022)
Jejda to bylo krásné překvapení
Můj týden s Marilyn (2011)
Nalákalo mě obsazení, ale nijak zvlášť mě to neoslovilo. Kategorie "neurazí - nenadchne"
Dům duchů (1993)
Nečekala jsem nic (ba naopak jsem se bála, aby to nebyl horor), dostala jsem toho opravdu hodně. Všichni hrají jak o život, úžasná výprava, silný příběh. Román neznám, ale budu se muset seznámit.
Oktopus - Jordán (2023) (epizoda)
Pěkně retrospektivně podaný díl, casting a maskérna se vyblbla. Hustý, černý příběh.