Recenze (1 168)
Cesta do tmy (2023) (TV film)
Tak teda měl to promyšlený, pan inženýr.
Až bude padat hvězda (1976) (TV film)
V prostých kulisách se skryl nečekaně silný příběh, byť s poněkud prkenným scénářem. Dvě M (Medvecká, Medřická) koncertují i na těch křivolakých notách. A mistr Kemr v krátké, leč nepřehlédnuté roli.
Marshall (2017)
Velmi dobrý film ze soudní síně. Začátek takový pozvolnější, ale jak se dostanou k soudu, řádně to zintenzivní. Podle skutečných událostí. Překvapil mě Dan Stevens, naposledy jsem ho viděla v Panství Downton a to zhubnutí mu teda vůbec nesluší.
Havel (2020)
Zajímavá forma (to divadlo), ale nějak mě to nechytilo u srdíčka. Ke konci jsem i klimbala, což se mi u scén z 11/89 nestává.
Muž, který stál v cestě (2023)
Konečně film o Krieglovi. Čestný člověk v hnusných okolnostech. Bohužel jeho další osudy nám film neukázal. A podle toho, co bylo ve filmu zmíněno, by stál za zmínku i jeho život "zamlada".
Život podle Václava Havla (2014) (TV film)
Letem světem. Nebylo tam nic, o čem už bych nevěděla dřív, a nebylo tam dokonce ani to, o čem jsem věděla i já. Vysvětlení je v první větě. Ač jsem režisérky vrstevnice, její až přenadšený postoj k VH nesdílím.
Extraktoři - Bouře (2023) (epizoda)
Pokus o dramatické akční scény. Au. Přesto na první pokus sledovatelné.
Extraktoři - Naděje (2023) (epizoda)
Jestli repliky v seriálu psal tentýž jedinec, který sem napsal popis dílu, už se nedivím, že jsou prkenné. Tu větu s vazbou jsem si musela přečíst opakovaně. Není to vězeňská vazba, je to vazba jako vztah 🤦. No a k těm vztahům - že matka je sestra bylo jasné už v prvním díle, takže kdo se teď diví, ztratil se v dubových prknech předchozích dialogů.
Extraktoři - Tým (2023) (epizoda)
První díl byl nadějný. V druhém se naděje nenaplnily. Naštěstí zatím pořád funguje ta část s unesenýma holkama, takže sleduju dál.
Extraktoři - Únos (2023) (epizoda)
Na místní poměry dobré. Tak se neukvapme se závěry. Každopádně druhý díl jsem si pustila hned po prvním