Recenze (814)
Žraloci v Paříži (2024)
Tak tento scenár musel napísať anál-fabet, takto tupý a nezmyselný dej, kde každá zo scén nemá ani minimálny zmysel, ani logiku.. Veľmi úbohé.
Fentasy (2024)
Dokonalý vizuál, kulisy aj technika spracovania.
Opičí muž (2024)
O p.či muž asi tak.. John Wick z Aliexpressu. Presne takto to zo začiatku prebehlo - vidíš trailer, potom to skutočne príde a zistíš, že reálne to vyzerá úplne inak a vrátiť sa to v podstate nedá.
The Channel (2023)
Jednoduché, akčné, drsné a zároveň pomerne realistické. Vzácne, že ešte sa dnes natočí akčný film, ktorý nie je trápny. Kvalitné Béčko. 75%
Vedlejší produkt - Epizoda 1 (2024) (epizoda)
Atmosférické, autentické, prirodzené, napínavé. Na toto sme čakali. Veľmi originálny, kvalitný diel, dúfam, že na tejto úrovni budú aj ďalšie. Škoda, že iba tri.. Nízke hodnotenie je možno odzrkadlením toho, že roky sa tu sleduje USA nereálny, nabitý shit, čistý fast-food, plný odpadu, potom má niekto problém vnímať realitu.
Bažina - Milénium (2023) (série)
Precízne, dokonalo napísaný a spracovaný príbeh.
Jedeme na teambuilding (2023)
To snáď nemôže byť konzumovatelné ani pre niekoho kto žerie seno. Tento film je stelesnením hlúposti. Je pre mňa šok, že toľko ľudí sa dalo nahovoriť na vznik takého odpadu.
Zdroj: Ourika (2024) (seriál)
Seriózne, tvrdé, záživné, je to ako opis pohlavného styku s Nikolou, každý dáku poznal čiže viete o čom píšem, ale u tohto seriálu majú tieto vlastnosti väčšiu hodnotu. Spoluautorkou "tvorby" je režisérka, ktorá spolupracovala na projekte Gangs of London a evidentne na mňa urobila opäť dojem, líška prešibaná :)) Vieru vie ako na to. 80%
LaRoy, Texas (2023)
Taký sľubný začiatok po ktorom následoval trápny a hlúpy dej, neskutočné. Čierny bod hlavne role súkromný detektív..
Liga mužské moudrosti (2021) (seriál)
V dnešnej dobe veľmi vzácne, že si niekto dovolí robiť srandu z aktuálnej reality.