Recenze (812)
Jak přežít svého muže (2023)
Jednoduchý, sympatický, príjemný, herecky vkusne obsadený, aj herecky zvládnutý. Žiadny trhák, ale 30% je extrém.. 45%
Oderbruch (2023) (seriál)
Originálne, nápadité, tajuplné. Hodnotovo ako Dark, ale v úplne inom šate. Nemci vedia. 100%
Suncoast (2024)
Veľmi vkusne a empaticky natočený kúsok. Mierne vtipné a prirodzene smutné, skvelý kontrast beznádeje a optimizmu. Aj o tom je život.
Zrada - Episode 1 (2024) (epizoda)
Tieto slovenské seriály.. Šablóna a prejav vo väčšine na jedno kopyto a práve toto je ten prípad. Prvý záber a už viem, že je zle. Umelé, neprirodzené vystupovanie, trápne scény, dialógy. Veľmi úbohé. Koľko krát študentské filmy sú na tom o mnoho lepšie. Tvorcovia sú slepí a hluchí?
Temný případ - Part 1 (2024) (epizoda)
Toto nie je a nebude nikdy temný prípad, ale iba fejk pod rovnakým názvom. Úbohé, že sa snažia ťažiť z úspechu prvej série.
Ferrari (2023)
Tak veľmi prázdne, nudné, zbytočné. Film o významnom Enzovi som si predstavoval zaujímavejší, pútavejší a originálny. Dočkal som sa tliachania, póz a nudy.
Vládcové nebes - Část první (2024) (epizoda)
Tie postavy, to je kameň úrazu, "napúdrovaní" preafektovaní frajeri, frajerské keci a pózy.
Metoda Markovič: Hojer - Možnost léčby (2024) (epizoda)
Veľmi sľubný úvod. Zatiaľ bez akejkoľvek výhrady. Dokonalé z každého pohľadu. Dobové, autentické, kvalitné krimi. Kamera, herci, dialógy, scenár. 100%
Jak mít sex (2023)
Film o shite, je úplne jedno čo tým chcel "básnik" povedať. Je to presne ten shit ako keď pozeráš zbytočné príbehy na instagrame, obed, večera, nápoj a pózy. Je to jednoducho shit ktorý aspoň trochu normálneho diváka nemôže zaujať. Ale ak chceš vidieť nudný shit troch ogrcaných pubertálnych kráv tak si to pusti.
Aquaman a ztracené království (2023)
Keď porovnám iné DC tak toto zostáva na úplnom dne a áno je to metafora. Príšerne predvídateľné, tuctové a hlúpe.