Recenze (809)
Life (2015)
Totálne zbytočný a navyše úplne nezaujímavý a trápny, nudný, film, plný kecov a ako megabonus úplne príšerný výber ako aj výkon herca DeHaana. Ak by som mal nazvať film jedným slovom bolo by to nepozeratelný.
Kopyto (1981)
Pozrieť tento film po zhruba 20rokoch a zistiť, že sa vkus a náročnosť úplne menia. Ten film je neskutočne trápny a nudný a debilný. Pritom nápad, scenár výborné..
Mariňák 3: V obležení (2016) (TV film)
Jediný Jarhead je jednotka. Všetko ďalšie stojí za h.vno. Trápny shit.
Moonwalkers (2015)
Tak správne trhnuté, miestami vtipné, miestami trápne, ujeté správne, bizardne úchylné (kompliment), nápadité.. Sakra ale nemalo to dynamiku, akokeby to malo ručnú brzdu.
Deadpool (2016)
Nebyť toho klišé.. Bolo by to mnohokrát lepšie. Bolo chybou pozretie trailerov, obsahujú viac spoilerov ako by bolo treba, takže počas filmu som mal pocit deja vu. A nebyť toho humoru.. Tak by bol film absolútne bezcenný.
Zákon gangu (2008) (seriál)
Potencionál totálne premárnený. Aspoň čo sa týka prvej série. Úplný otras, pózerské keci, nevierohodné a trápne postavy, dialógy, nudné zápletky a dementne-lacné scény pomaly horšie ako Lorenso Kalabás. Obsahovo už opozerané klišé typické pre USA seriály len v šate motorkárov.
Road (2014)
Príbeh pretekárov v podobnom spracovaní je vždy pre mňa filmovou srdcovkou, ako Senna (2010) tak aj Road.
Batalon (2015)
Emotívne, kvalitné drama. Jednotlivé postavy a ich príbehy skvelo spracované, herecké výkony famózne. Mierne naivné a viac melodramaticky prifarbené. Ale inak príjemný filmový zážitok. 75%
Nemilosrdní (2015)
Na film "the Sweeney" sa tento nevierohodný, smiešny, trápny, klišoidný brak nechytá.
V mysli vraha (2015)
Atmosféra, myšlienka, mysterióznosť. 80%