Recenze (537)
Pokání (2007)
Skvelá asi tak hodinka filmu.....kým ´´ ho ´´neobvinia a nezatkú..... a potom už výrazne upadajúci dej ,dlhé nudné zábery ....obzvlášť vojaci na pláži ma vytáčali........druhá polovica a záver filmu u mňa tento film degradovali na priemerné 3 hviezdičky. Súhlasím a značne zdielam názor Djkoma
Zametač stop (2007)
3,5 hviezdičky......6/10
Hazard (2006)
Poslabšom úvode skvelé finále so skutočnou myšlienkou. Všetci chceme viac ale...........nesmiete riskovať nič, čo si nemôžete dovoliť stratiť !!! 7/10
Reservation Road (2007)
výborný film, ťažké životné situácie, výborne zvládnuté postavy 2 otcov...........sorry, ale toto asi dokáže oceniť len rodič. PS: súhlasím s názorom , že na ČSFD je veľmi nedoceneným filmom
Ostrov (2005)
Škoda gýčovitého záveru / apokalyptické zničenie klonovacieho ústavu ale aj niektoré časti naháňačiek v meste - pád z mrakodrapu... /inak by som dal aj 5 hviezdičiek. Myšlienka ohľadom klonovania a etického dopadu myslím celkom aktuálna / dnes už iste uznáte , že toto už nie je scifi ale temer realita....blízka, alebo vzdialená. Scarlet Johansson.....konečne som ju videl fakt SEXI !!!! Uznávam je pekná
Kurýr 2 (2005)
Napriek absurdite a nerealnosti mnohých scén, dosť úbohej dejovej línie som sa BAVIL celkom obstojne. Musím pochváliť bojovú choreografiu / obzvlášť zostava s hadicou od hydrantu / skvelé auto-akčné scény ale aj už veľakrát užívateľmi ospevovanú sexi-psycho záporáčku Lulu. Páni a dámy uvolnite sa prosím, toto je AKČNÝ oddychový film určený na oddych a nie na premýšľanie :o) PS: I love AUDI !!!!! For me better than BMW
Lidská skvrna (2003)
50% obzvlášť nudné scény Hopkinsa a Kidman......mali sa viac venovať príbehu ,, bieleho černocha ,, bol by to oveľa lepší príbeh. Ich vzťah mal byť podľa mňa len okrajovou záležitosťou a bolo by to... Súhlasím z názormi, že Harris a Sinise neboli vôbec využití a ich postavy mohol zahrať kde kto
Next (2007)
Myšlienka s vidinou 2 minútovej budúcnosti je veľmi zaujímavá, ale v niektorých častiach deja sú aj chyby.......preto strhávam jednu hviezdičku.
Rukojmí (2005)
70%
Skleněné peklo (1974)
...pozerať sa na tento film ako na akčný dnešnej doby.....to sa nedá.....ale ako dráma a akcia vtedajšej doby je to skvelé. Proste filmová klasika