Recenze (550)
Podivné dědictví (1972)
Nzda, nuda, šeď, šeď...
Spider-Man: Daleko od domova (2019)
Hustokrutý! Paráda!
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Hodně velké zklamání :-/ Plné kýčovitých rádoby dojemných scén a proslovů typu "ona by to tak chtěla" (kdyby žila), "my jsme tvoje rodina" apod. X-krát přežvýkané v jiných filmech nyní jen s postavičkami mých oblíbených komiksových hrdinů. Báječná hudba, jinak nic moc :-/
Černobyl - The Happiness of All Mankind (2019) (epizoda)
Brečela jsem u toho asi 10 minut a nemohla to zastavit...
Mrazivá pomsta (2019)
Dva žánry filmů nevhodně smíchány dohromady... pravdu divé...
Kafe a cigára (2003)
nuda, nuda, šeď, šeď
Avengers: Endgame (2019)
Jakože hustokrutý, totální marvelovsko-komiksový orgasmus, ale co ty paradoxy? Na hodnocení nemohu ubrat. Kochala jsem se každou vteřinu. Ale co bude teď a jak to tedy bylo v minulosti? Ať žije Loki 😍 První třetina je příliš pomalá, druhé by neškodilo, kdyby tam bylo víc zádrhelů a třetí je plná akce! Je to hodně o rozhřešení a ukončení mnoha dějových linek. Za mě je Infinity war nejlepší z celé série, ale rozhodně nejsem Endgame zklamaná. Je to hodně o rekapitulaci a návratech k minulým filmům, plné narážek! Je to bomba.
Shazam! (2019)
Nejlepší DC film od dob Temného rytíře! Jen nevím, jestli to je úplně pozitivní, protože to je komedie 🙄 Vypadá to, že by DC u tohoto stylu mělo zůstat...
Alita: Bojový Anděl (2019)
překombinovaný, přeplácaný kýč - větší blbost jsem neviděla. Hvězdy jsou za efekty a bojové scény.
Aquaman (2018)
Krásné efekty, ale pěkná pitomost :-)