Recenze (156)
Take me out (2017) (pořad)
Jeden díl jsem dal, poslal bych to do vesmíru, jako vzkaz vzdáleným obydleným planetám. Masalr.
Dunkerk (2017)
Jednou to přijít muselo... Jako pokochání se záběry ze vzduchu dobrý, hudba se mi také nelíbila, mám v hlavě z kina jen tikání. Je to jak hežčí dokument z Dunkirku. A teď bych zase poprosil nějaké klasické vyprávění alá Prestige.
Interview (2014)
Mám chuť se tam vydat a způsobit revoluci!
Plivu na váš hrob 2 (2013)
Tohle může točit jen úchyl....
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Mám rád depresivní seriály a filmy a špatné konce. Ale takdy jsem si pořád přál, aby z toho udělali nějaký mystériozni seriál a Hannah se tam skutečně objeví a všichni budou šťastní a ono to skončilo jak v životě...
Jednačtyřicetiletý panic (2010)
Budoucí oskaroví herci...
Trpaslík (2017) (seriál)
První epizoda mi přišla celkem zajímavá a vzbudila zájem, co z toho vyleze. Ale po shlédnutí druhé, hezky zpět na dno... Vtipy suchánkovité a např. hlášky pana černocha na sílu, stejně tak jeho sestry.
Kosti a skalp (2015)
Ten konec to je masakr, takhle debilní indiány na konci už jsem dlouho neviděl...
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Recyklace
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Tohle už jsem někde viděl..... A tamto bylo lepší.