Recenze (1 109)
Apollo 18 (2011)
Celkem zajímavý námět pro horor. Vesmír a tak podobně je již dost ohrané téma, a tak jsem se trochu bál co za nestvůry se může vyskytovat na měsíci. No naštěstí se tam nevyskytoval žádný vetřelec a ani jemu podobný paskvil, ale nějaké obživlé kameny. Zajímavé. Atmosféra byla taky ucházející, ale možná bych to mohl přičíst i na vrub půlnoční projekci. Dost možná za denního světla by film neměl takové grády, zvlášť když se děj posouvá jen velmi pomalu. Film se mi líbil jak zpracováním, tak nápadem. 80 %
Grindhouse: Planeta Teror (2007)
Naprosto ujetá, maximálně nadsazená šílenost, ale vážně zábavná. Jasně logika dostává na prdel víc než u výtvorů od společnosti Řitka video, ale je to prostě sranda. Snad jen, že leckdo by v tom podle popisku a označení komedii nehledal. A tou (komedií) je film především. Rozhodně to není horor, nebo thriller, možná trochu sci-fi, ale hlavně je to komedie. 80 %
Svůdné zombie (2008)
No je to vlastně taková amtérská sračka bez děje, ale některé scény mi přišli opravdu vtipné. Když se přidají celkem solidní gore efekty + Robert Englund není to zas až taková sračka. Komediální stránka celkem fungovala, ale je fakt, že se u toho musí vypnout mozek. 50 %
Zakázaný experiment (2006)
Na filmu je nejzajímavější snad jen přebal dvd nosiče, který ovšem s filmem nemá zhola nic společného. A to je problém. Snímek se odehrává v nějakým sklepě kde dva maníci leží (jako mrtví) na posteli a další dva (živí) též. K tomu dvě divný ženský postávaj u postelí a všichni pronášejí podivná moudra. A o co ve filmu jde ? Ví snad jen Bůh, který ke konci rozseká pár čertů .... jo čertů, k ničemu jinému to nelze přirovnat. Suma sumárum, divný lidi, mizerný triky, kecy o Bohu, Bůh, čerti, viry, vojáci, rukojmí ... film měl všechno, ale je to vlastně jen naprostá sračka. 0 %
Pozemšťan (2007)
Velmi zajímavé scifi a navíc komorní drama ... film s hloubkou, myšlenkou a nápadem. Jeden z mála filmů, který nepotřebuje digitální triky a velkolepou výpravu pro to aby byl dobrý. 95 %
Megakrajta versus Gatoroid (2011) (TV film)
Člověk občas žasne co zas ti filmaři nevymyslí ! Další film z módní vlny Mega něco vs. Mega něco , tentokrát v podání hadů a krokodýlů. Asi se budu opakovat, ale všechny tyhle filmy jsou stejné. Absence logiky, otřesné trikové efekty (hodící se maximálně do videoher s rokem výroby tak 2005), špatní herci a nízký rozpočet. Půl hvězdy dávám za to, že jsem se u filmu docela pobavil a půl hvězdy dávám za kozatou Tiffany, kvůli, které jsem film dokoukal do konce. 15 %
Aftermath (1994)
Myslím, že se jedná o dost rozporuplný snímek, ze kterého se vám buď zvedne žaludek a nebo vám přijde zajímavý. Já asi patřím do té druhé skupiny a snímek se mi "líbil" . Navíc mě samozřejmě odrovnal ten konec. 95 %
Železný Schwarzenegger (1977)
Perfektní nahlédnutí do světa kulturistiky, které se sice točí kolem Arnolda, ale dá vyniknout i jiným z jeho kolegů a soupeřů. 94 %
Brak (2002)
Tenhle film je tak strašně blbej až je celkem dobrej. Neskutečně toporný herecký výkony + extra suchý hlášky, nakonec způsobili několik erupcí smííchu a dá se říct, že jsem se nenudil. OK, je to sračka, ale nesnaží se hrát na něco víc než je. Dvě hvězdy za pár dobrých vtipů a třetí přidávám za Paulu. 48 %
Barbar Conan (1982)
Cákání krve, řinčení zbraní, pomsta, láska, svalovci ... no prostě klasika. Film jako takový není až taková bomba, ale vizuálně je to bomba a samozřejmě hudební doprovod je taky úplně skvělý. 85 %