Recenze (1 728)
Tiché místo (2018)
Neoznačil bych to za nějaký extra film co všem vytře zrak, ale rozhodně jde o napínavou podívanou se super potvůrkami a ticho tomu dává svůj vlastní rozměr. Zajímavé jak tvůrci si hráli s tím co jim projde a co ne.
Den díkůvzdání (2023)
Na tento film jsem těšil a hlavně kvůli eli rothovi a právem! Už od první scény vyčnívá kvalitní a šťavnaté Gore, které u něho máme rádi. Jinak jde o průměrný slasher s dobrou atmosférou! Škoda že na konci tu pulinu také nevykuchal!
Na hraně zítřka (2014)
A máme tu film, který pracuje s opakováním jednoho dne pořád dokola. Jako zdrojový kód, hromnice nebo všechno nejhorší akorát s vojakama a Cruisem. Každopádně film neukazuje opakování 300x dokola kdy Cruise zabíjí všechno nebo se dokonce zabije sám, ale i dobře pracuje s postavami a příběhem. Konec překvapí...
Temný dům (2020)
Průměrná jednoduchá duchařina s dobrou pointou. Ale kurva žádný vraždy, žádný velký hry... na jedno skouknutí!
Irský zázrak (2022)
Solidní atmosféra, herci i prostředí... hlavně ukazuje realitu historii irů, která nebyla poseta růžovými tulipány!
To nic, drahá (2022)
Takový polomatrix. Do půlky filmu zajímavé a zvláštní. Čím více začne film odhalovat svá tajemství tím více chybuje! Herci i téma v pohodě.
Les sebevrahů (2016)
Příběh jednoduchý. Zpracování průměrné kdy umí film děsit a má i funkční lekačky. Bohužel oproti Blair with je to šlápoty co zabaví a neurazí.
Zločiny budoucnosti (2022)
Skvělé zvrácené téma kde cronenberg nezklame a nebojí se ukázat vo by jiní neudělali! Hodně ukecané, což by nevadilo kdyby to bylo nějak doděláné. Očekával jsem brutální jízdy, které byli ve filmu naznačeny a nebyly dovysvětleny, jakoby si cronenberg chystal něco na další díl. Mohlo toho být mnohem více!
Possessor (2020)
Cronenberg a jeho osobitý styl, který už byl v antiviral je stejný. Jen v jiném tématu a s velkou kadencí Gore! Co se týká psychologické stránky to se daří na výbornou a film prostě dějově nelze předvídat což zážitek umocňuje. Přemýšlel jsem nad 5 hvězdami, ale nedám mu je. Jsou to solidní a silnější 4 hvězdy. Chrochtal jsem blahem!
The Girl Next Door (2007)
Silný příběh a osud jedné holky, která byla umučena svou tetou Ruth, která nemá děvčata v lásce! Na rozdíl od hororových filmů jde spíš o silný thriller. Vzít to spíš jako plivu na vás hrob mohl to být silnější zážitek ale i tak v pohodě. A hlavně vědomí že se to vážně stalo tomu přidává.