Recenze (369)
Jurský park (1993)
V mojom veku, keď som to videl poprvý krát bolo hitom nosiť trička a podobné veci s tematikou Jurský park. Tento film od Stevena Spielberga má dosť zaujal, lebo som ho videl viackrát.
Telefonní budka (2002)
Konečne nejaký originál ... Aj keď v poslednom čase som videl podobné filmy, ale tento ma dostal.
Útěk do divočiny (2007)
Jeden z mojich najobľúbenejších filmov. Podľa obalu na DVD-ćku som nedával tomu veľkú šancu, lenže keď som to videl do konca, nemal som slov. Z prepadáku sa z toho vykľul film na ktorý nezabudnem asi nikdy. Škoda len toho konca, ale aj tak 100 %
Šestý smysl (1999)
Keď som videl tento film prvý krát, tak som ani netušil, že je to horor. Dosť som sa bál, keďže som mal ešte len 11 rokov. U mňa je to jeden z Top filmov, aké boli kedy natočené.
Simpsonovi (1989) (seriál)
Ja by som kritikom tohto komedialného serialu dal BAN na internet =DD , jednoducho najlepši animovaný seriál. A nikdy sa mu nič nevyrovná. Dávam full hviezdičiek
Projekt LAZAR (2008)
Konečne niečo originálneho. Aj keď som v polovici filmu neveril v taký dobrý koniec. Ale ten dobrý koniec si hrdina zaslúžil. Mohli do Projektu Lazar dať viac akcii, ale nadchlo ma to aj tak 78 %
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Dávam 95 %. Dozvedel som sa dosť vecí, ktoré som doteraz nevedel. Som zvedavý ako na to zapôsobi večšina veľmocí.ˇCitujem jedného obchodníka: Denně v našem obchodě prodávám 28 druhů čerstvého chleba. Denně je zhruba třetina lidí nespokojena, že nenajdou ten – v pořadí devětadvacátý – typ pečiva. Přitom za svého mládí – stejně jako u nás – znali pouze druhy dva. A byli šťastni. To je jen malý příklad z tisíce maličkostí. Lidé jsou nespokojení, že v lednu neseženou jahody (a když ano, že jsou drahé), že hruškový jogurt je jen ten od Danone a ne ten hruškový od Müllera, vyděšený chlap volá mobilem od regálu těstovin, že nemají ta kolínka bez vroubků, ale jen ty s vroubkama, jestli nemá skočit do auta a sjet pro ně do sousedního města...
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Dobré obsadenie, dobrý dej a nakoniec aj prekvapivý záver. Jedina chybička krásy bola asi v tej dlžke filmu. Ale od môjho hodnotenia to neubralo. Dávam 90 %
Planeta opic (2001)
Desivé ale zaujímavé.
Hooligans (2005)
Som horlivy fanúšik Manchestru United, ale aj tak má zaujal tento film, pretože pravidelne pozerám Premier Ligu. A tento film je, alebo skôr bol, o anglických chuligánov. Škoda toho konca, ale keby nebol taký koniec tak by som nedal toľko percent ako som dal. U mňa 75 %