Recenze (215)
Cesta do nemožna (2019)
Měla to být přehlídka triků a filmových technologií na nacionalistické téma. Místo toho dostává divák směs bezduchých a špatných hereckých výkonů se slabounkým scénářem bez děje a zápletky.
Poklad pod Černou hláskou (1975) (TV film)
Hvězdně obsazená pohádka o ničem. Jen plná žvatlání . Bez kouzel bez ničeho, jen moralizování.
Kon-Tiki (2012)
Dobrá kamera i výprava i herecké výkony. Katastrofální scénář plný patosu rádoby amerického, strhává celý potenciál do nedívatelnosti. Prvních 60 min úplně zbytečných , které by se dali sestříhat do 15 minut.
Avanpost (2019)
Rusové opět dokazují , že sci fi umí. A když je to střílečka ,strkají amíky do kapsy. Nebýt naivního konce bylo by to za 5 hvězd. Super !
Tři obři a vlak (1987) (TV film)
Nebýt skvělého Srstky , tak odpad. Nedivím se, že to nedávají v TV.
Hodinářův učeň (2019)
Bohužel , celou jinak hezkou pohádku shazuje pitvořící se, absurdně přehrávající Jana Plodková - zcela nevhodně obsazená. Že je nezvládnutá režie, je pěkně vidět ve scéně hospodské rvačky a v zadrhávajících dialozích. Škoda
O léčivé vodě (2020) (TV film)
V komentářích zajímavý jev. Díky velké slovenské enklávě slovenských uživatelů ČSFD , jde průměr filmu nahoru.
O vánoční hvězdě (2020) (TV film)
Pohádka není špatná. Konečně nová pohádka, kde se permanentně neřve, neběhá ... to aby děj byl akční a moderní. Co je nezvládnuté je casting a práce s herci. Zcela špatné je obsazení Geislerové a Huby, kteří ve svých rolích tápou , nejsou věrohodní a divák se s postavou neztotožní. Jinak dobrý průměr. Pohádkovým evergreenem se nestane.
Chicagský tribunál (2020)
verbal začal senilnět !
Chata (2019)
Kdyby byl film zkrácen o prvních 25 min, byl by levnější, rychlejší a divák by o nic nepřišel. No, divák vlastně přišel o 100 min svého života zbytečně.