Recenze (2 994)
Přežít (1993)
Silný příběh, dobře natočená havárie, soucítění s rozpoložením postav a tahoun Ethan. Nova Netflix verze mě vůbec neláká.
Temná legenda 2 (2000)
Vlastně totéž co posledně, ale čím vic se to snaží být meta a svézt se na genialitě Vřískotu, tim víc je to trapňoučké.
Přejezd Cassandra (1976)
Když jednou za čas objevím nějaký takový klenot, dostanu hned lepší náladu. Co má, to šlape jak hodinky, jediné co mi přišlo slabší, to byla vzpoura. Ovšem konec mi to vynahradil. P.S. V jedné scéně je pohled na ceduli: "Zákaz přechodu mostu pod trestem smrti", střih a záběr na kupé, jak vchází O.J.Simson (krutá ironie osudu).
Smrt v patách (1988)
Thriller to úplně neni, spíš dobrodružný film s přídechem detektivky. Koukatelný je to pěkně uz kvůli přírodě. A Poitier je mi tu mnohem příjemnější, nez V žáru noci.
Kosti a skalp (2015)
Že Kurt Russell je výbornej, o tom se bavit nemusíme. Těšil jsem se na western s tímhle šibalem a dostal jsem velky nic, ktery trva 135 minut, takze se to těžko průměruje. Ale za to, ze mel Paré druhou nejdůležitější roli ve filmu musím dát tu druhou hvězdičky 😂.
Láska, stalking, vražda (2024)
Poměrně brzy pochopíte, co se skutečně děje. Dokument je tradiční Netflix, tentokráte s hvězdou dolů.
Svítání (2009)
Ethan Hawke si vybírá zajímavé náměty, které, ale příliš brzy v průběhu sledování zevšední. Prvních 20 minut je originálních, ale bohužel, se potom tento svět příliš nerozvíjí.
Bod obnovy (2023)
Ke slovu se v poslední době hlásí mladí, odvážní a progresivní tvůrci. A je tomu tak dobře. Sice jde o krimi, možná spíš thriller ve sci-fi kabátku, ovšem i samotnému detektivnímu žánru pomáhá v originalitě ona vědeckofantastická myšlenka o právu na celý život. Samozřejmě je vidět, že limit financí je znát, ale na druhou stranu je videt každá otočená korunka. Vidím tu lehkou inspiraci v Minority report, coz je muj hodně oblíbený film. Hudba je profesionálně zakomponovaná, stejně jako citlivé vytvoření soundtracku, který nebývá u českých filmů moc častý. Prace s kamerou je velmi dynamická a samotný kameraman se nebojí do toho jit, místo tradiční statické kamery. Herci jsou pečlivě vybráni, Hádek s Neužilem perfektní, jen Mohylová nemá co hrát, protože ji to scénář nenabízí. Film je koncipován tak, aby uspěl v zahraničí, proto nejsou jmena tradiční česká a nápisy bývají převážně v angličtině a já přeju, aby se diky tomu film zaplatil a my mohli příště dostat třeba ještě něco odvážnějšího. Ps. Morální zamyšlení o závěrečném osudu Hádka je příjemný bonus.
Gargoyl (2004)
Tohle byla opravdu bida, tuctovka, která neni zábavná, ale unudí stoprocentně. To bych u Wynorskiho nečekal.
Lunar Cop (1994)
Guilty pleasure jak vyšité. Fakt jsem se bavil.