Recenze (287)
Ten, kdo stojí v koutě (2012)
Tak tohle jsem nečekal. Opravdu skvělý snímek po všech stránkách. Tleskám. 100 %
Domov aneb Kam směřuje naše cesta (2009)
Neskutečné záběry! Komentář k filmu je sice trochu subjektvní (mluvím o dabingu, originál jsem neviděl), ale dokumentu to neškodí, ba naopak. Prakticky celou dobu jsem zíral na televizi jako v tranzu. Bravo! Home se mi líbilo mnohem víc než Earth. Pro mě asi nejlepší dokument, jaký jsem kdy viděl. Doporučuji každému zhlédnout.
Frankenweenie: Domácí mazlíček (2012)
Frankenweenie je... divný. Ostatně jako asi všechny Burtonovi filmy. Tentokrát mě ale příběh tolik nevzal jako např. u Mrtvé nevěsty. Po technické stránce ovšem nelze filmu nic vytknout, loutky jsou opravdu velmi vydařené. 60 %
Dredd (2012)
Hm... podle traileru jsem čekal akční nářez, ale nic takového se nekonalo. Film má bohužel hluchá místa a Travis to se slow-motion přehnal. Co je moc, to je moc. Koukat se na to dá, ale nic světaborného nečekejte. I když třeba pro komiksové fanoušky to může být kvalitní film. Já osobně si znova Dredda už nepustím. 60 %
Pěsti ze železa (2012)
Na tento film jsem se velmi těšil a byl jsem zvědav, co RZA předvede. The Man with the Iron Fists je cool, má všechno co žánrovka měla mít a navíc má skvělý hudební doprovod, jak jinak než od RZA. Dobrá akční jednohubka. 75 %
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Čekal jsem s čím se ČT představí na Vánoce a bohužel jsem byl zklamán. Některé scény vypadají jako přes kopírák z Popelky, jiné zase z Anděla páně. Ne obsahově, ale prostředím. To nemají tvůrci aspoň špetku originality? 40 %
Zlatý kompas (2007)
Už dlouho jsem se u filmu takhle nenudil i přes atraktivní zpracování. Občas jsem se v příběhu ztrácel, jak kvůli zbytečnému množství postav, tak hlavně proto, že mi to přišlo všechno až moc fantasy. Přece jenom jak se říká - všeho moc škodí. Efekty parádní, jinak nic moc. 35 %
Dračí kletba (2006) (TV film)
Ach jo, kdyby nebyly dialogy tak prkenné a o ničem, mohla by si Dračí kletba vysloužit klidně i 3 hvězdy. Výprava a efekty jsou na takovýto televizní film rozhodně nadprůměrné. To je ale bohužel vše. 20 %
Koření (2005) (pořad)
Nechápu nižší hodnocení než u konkurenčního Objektivu a Prima světa. Vždyť je to stejné zajímavé, pokud si najdu čas, rád se na tyto pořady dívám.
Neviditelný levhart (2009) (TV film)
Poutavý dokument o levhartovi, samozřejmostí jsou krásné obrázky Afriky.