Recenze (1 208)
Schramm (1993)
Když si tvůrce vnukne představu, že forma umění je v dlouhých, nicneříkajících záběrech na nic. Vůbec bych se v tom nesnažil hledat nějaký hlubší smysl, prostě německý bizzar pár exeláns.
Upír Nosferatu (1922)
Nevim jestli jsem schopen to po 100 letech hodnotit, ale každopádně film má děsivější vizuál, než 90% hororů z osmdesátých let.
Los ritos sexuales del diablo (1982)
Pokud je na erotickém filmu nejzajímavější sex s kozou, pak je to hodně bída. Na horor je to málo hororové, na mystery málo tajemné, na erotic málo erotické, na porno málo pornografické, ale blbý je to celkem dosyta.
Sněžné bratrstvo (2023)
Já ty přepálený stopáže prostě nedávam, jinak mladší brácha Alive je silný příběh sám o sobě a obě verze jsou cajk.
Nekromantik 2 (1991)
Asi máme co dělat s jedním z nejbizzarnějších filmů v historii. Dávám 1 hvězdu za odvahu režiséra si říct: Tohle bude majstrštich.
Šamanka (1996)
Poslední Tango v Paříži ani Hořký měsíc to samozřejmě není, ale ten smrad tam je.
Lesní rituál (2017)
Vždycky když se začne něco nevysvětlitelného vysvětlovat, jde to amtosféricky dolů, ale chápu, že divák si to žádá. Jinak skvělý.
Tenet (2020)
To aby se jeden soustředil jak na zkoušku z fyziky a stejně neví, co se tam vlastně děje.
Povídky z New Yorku (1989)
ALL STARS Team nemůže nikdy jako celek fungovat.
Seber prachy a zmiz (1969)
Woody Allen je takový Motorhead filmařiny. Všechny kousky jsou od prvního počinu takřka stejné a všechny jsou dobré.