Recenze (1 512)
Muž z Vysokého zámku - Úsvit (2015) (epizoda)
Tak druhý díl mnohem lepší než první, už se nám to celkem rozjíždí. Skvěle budované napětí.
Muž z Vysokého zámku - Nový svět (2015) (epizoda)
Úvodní díl se trochu vlekl, ale rozhodně nebyl nezajímavý. Tak uvidíme dál. Jinak líbí se mi cit pro detaily, které dokreslují budovaný svět - např. SPZky aut apod.
Ahsoka (2023) (seriál)
Dave Filoni není zachránce, ale definitivní hrobař SW.
Ahsoka - Část 8: Jedi, čarodějnice a vojevůdce (2023) (epizoda)
https://www.youtube.com/watch?v=RaS14niFVRQ
Ahsoka - Část 7: Sny a šílenství (2023) (epizoda)
"Dave Filoni is a false god." Já bych přímo řekl, že Dave je hrobař SW. Míra idiocie servírovaná divákům v téhle jakobyšou je totiž až neuvěřitelná. Rozhodně je urážející. https://www.youtube.com/watch?v=b6qsDiLBPtE https://www.youtube.com/watch?v=sa8bblc4_sM https://www.youtube.com/watch?v=z-nZS3yzE5Y
Ahsoka - Část 6: Daleko, předaleko (2023) (epizoda)
Nejenom že je tahle "show" sračka. UŽ JE TO I NEKONEČNĚ NUDNÁ SRAČKA.
Ahsoka - Část 5: Stínový válečník (2023) (epizoda)
DO P*DELE VŽDYT V TOMHLE SSERIÁLU ALE NAPROSTO NIC NEDÁVÁ SMYSL A VŠICHNI SE CHOVAJÍ JAKO NAPROSTÍ BRAINDEADI!!! SW jsou jako Zeman ve své nejlepší formě, vždy když jsme si mysleli, že už níž klesnout nejde, vytáhly se bagry a dno prohloubilo opět o pár kilometrů...
Mr. Olympia - Příběh bratrů Weiderových (2018)
V r. 2018 byl svět ještě docela v pořádku a točily se normální filmy. Dnes už by toto v Hollywoku neprošlo - "male toxicity" level over 9000. Btw. skvělý film, nenudil jsem se ani minutu.
Ahsoka - Část 3: Čas odletu (2023) (epizoda)
George Lucas musí brečet někde v koutku své obrovské haciendy co že to provedl... Ahsoka je ztělesněná gravitace a máme už i první oficiální prohlášení, že midi-chloriany už nic neznamenají - aneb space-inkluzivita se rozjela na plno. Chce se mi zvracet. https://www.youtube.com/watch?v=eW8gseO3jJk
Ahsoka - Část 2: V potu tváře (2023) (epizoda)
Meh. Lightsabery jsou už tedy oficiálně pro smích. "Super".