Recenze (3 438)
Hannibal (2013) (seriál)
Celkem super seriál s hororovým nádechem s kriminálními prvky. Je to o moc lepší než samotné filmy.
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Nakonec to je celkem koukatelné a místy i napínavé, ale celkově je to jako u ostatních Jurských parků, průměrně koukatelné. Když na to narazím s někým, tak se na to kouknu v pohodě, a nevadí mi to, ale abych si to pustil sám, to by se muselo něco změnit.
Přání smrti (2018)
Mně film místy připomínal Mé druhé já s J. Fosterovou, což u mě film zvedlo až k pěti hvězdičkám bez ohledu na hodnocení na ČSFD. Já se bavil od začátku do konce, což byl film napínavý, hodně dějový a dobře zpracovaný. Dovolil bych si i tvrdit, že přesně takovým stylem by měl Eli Roth točit filmy, protože i když poslední kanibaly v Zeleném infernu a Nebezpečné pokušení se mi docela líbily, Přání smrti dle mého úhlu pohledu u Eliho Rotha vypadá nejprofesionálněji. Neměl by se tak urputně koncentrovat na žánr horor a točit jako natočil Přání smrti, protože jak se začne koncentrovat jen na horor, dílo pak spadá do průměru a u některý dokonce do podprůměru. Ale když chce točit horor, měl by zkusit diametrálnější styl zpracovávání hororu, aby ten horor se nezakládal jen na krvavé a drastické brutalitě. Ale aby ten horor měl propracovanější příběh jako se to povedlo u Přání smrti.
Tiché místo (2018)
Z nemalé části se jedná spíše o psychologický horor, ač pasáže, kdy je ve filmu maximální ticho, během nějž postavy komunikují znakovou řečí, by se někomu mohly zdát nudné. Avšak pasáže, kdy se monstra odhodlala k útoku a kde napětí eskaluje, jsou dobře zpracované. A ač pasáže, kdy film působí spíš jen jako drama, berou filmu jednu hvězdičku, a tak jsem se bavil na čtyři hvězdičky.
Dort (2014)
Téma filmu je hodně depresivní, ale i když hlavní postava neměla žádný důvod k tomu, aby byla veselá, tak myslím, že se docela drží, i když ji to vnitřně hlodá duši. A tak dle mého úhlu pohledu jsem očekával, že po skončení filmu budu mít z filmu skleslou náladu, což jsem neměl. Takže z určité dávky je jen film napůl depresivní.
Tully (2018)
Opravdu je to takové sociální drama. Neurazí, ale nijak zvlášť nenadchne.
Vadí nevadí (2018)
Přestože se jedná o průměrné zpracování, já byl spokojen.
Operace Entebbe (2018)
Tak tohle je jeden z nejnudnějších filmů o únosu.
Darkman (1990)
Celkem zaujatelný a dějový hororový thriller.
Táta je doma 2 (2017)
Druhý díl přivádí na scénu i dědečky a je mnohem lepší než první díl dle mého úhlu pohledu. Gibson jako děda rebel nemá chybu stejně jako děda Lithgow aneb nejcitlivější děda pod sluncem. :-D Musím konstatovat, že jsem se bavil od začátku do konce a říkám: Bez chyby!