Recenze (885)
Chraň nás od zlého (2014)
pěkný vymítací horor, od začátku s dobrou armosférou a správným napětím, oceňoval jsem i kameru s neotřelými záběry. Možná mám jedině výhrady k finále, vymitání asi mohlo být ještě víc vygradované a nápaditější, Jinak jsem se rozhodně dobře pobavil a film si užil
Panna nebo orel (2010)
když se člověk zamyslí nad dějem, tak musí dojít k tomu, že to byla naprostá ptákovina. Je ale pravda, že místy se člověk mohl docela zasmát, takže se to každopádně dalo v klidu přežít.
Prázdné místo (2015) (seriál)
vůbec to nebylo špatné, ale zase ani žádné veledílo, typický průměr. Předlohu jsem tedy nečetl, takže toto srovnání nemám
Pan Pip (2012)
není to vůbec špatný film, snad že prvoplánově dost ždíme emoce, děj není příliš originální, celkem klasický příběh z podobných končin. Chudí, ale čestní lidé s touho po vědění kontra nelidská armáda. A mezi nimi osvícený běloch. Už hodněkrát jsme viděl něco podobného. Tohle zpracování ani neurazí, ani nenadchne, typický průměr.
Bez kormidla (2014)
celkem průměrný film, kterému by dost prospělo, kdyby pracoval s poslouchatelnější muzikou. Dost mě pobavila bývalá Joshova přítelkyně, která buhví proč považovala Samovu produkci za rock. Já tomu říkám těžko stravitelné americké country, až snad na jednu výjimku v závěru filmu. Samotný příběh ani herecké výkony nebyly tak zlé a dalo se na to koukat.
Jesse Stone: Bludiště pochybností (2012) (TV film)
já tedy nevím, naskočil jsem až do tohoto dílu bez znaloati těch předešlých. Musím ovšem konstatovat, že už dlouho jsem neviděl tak nudnou kriminálku, plnou mdlých postav a uspávajícího děje. Naprosto mě nezajímalo, jak ten příběh skončí. Nuda a šeď, jedna hvězda za snahu
Hledám přítele pro konec světa (2012)
ačkoliv se jedná o poslední dny před koncem lidstva, tak se většina filmu nese v pozitivním duchu, snímek je místy příjemně vtipný, romantika není přehnaná a konec lidstva není vnímám pateticky. Pro mě velmi příjemný film, který mě mile překvapil
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
když to srovnám se švédským předobrazem, tak mi zde vadí především obsazení hlavních postav. Jak představitelka Lisbeth, která zdaleka není tak zajímavý typ, tak mi tu vůbec nepasuje pan Bond. A když pominu naprostou zbytečnost takového remaku s tím, že jsem v této verzi nespatřil žádnou přidanou hodnotu, tak se zde příliš nepovedla ani atmosféra, která nedosahovala kvalit původní verze. Těžko lze hledat zbytečnější film a asi to nejslabší, co jsem od Finchera viděl
Cutterova cesta (1981)
nebylo to úplně podle mých představ, možná proto, že film se snažil honit příliš zajíců najednou a to skoro nikdy nebývá ku prospěchu věci. Herecky velmi dobrý film, ale přesto, že to mělo především rysy kriminálky, místy jsem docela pociťoval nudu. V součtu dost průměrný a zapomenutelný film
Bezva chlap (2010)
průměrný film z prostředí looserů o tom, jak těžký je návrat z basy do normálního života. Upřímně řečeno, žádná zvláštní bomba to není, jako komedie je film hodně krotký a kvalitu dost zachraňuje Stellan Skarsgard.