Recenze (338)
Běžící muž (1987)
Čekal sem to horší...docela vtipně poskládaná hra na krvavou babu a ty oblečky jsou skvělý:-) konec už je ovšem debilní.
Dlouhá cesta (2002)
Pardon, ale tohle mě fakt minulo. Slátanina všech americkejch nesmyslů...
Amélie z Montmartru (2001)
Náádhernééé! Filmu jsem moc nevěřil, ale úplně mě dostal. Vypisovat všechny jeho klady je úplně zbytečný...film možná neni pro každýho, ale u mě má ode dneška zvláštní místo na polici.
Dr. House (2004) (seriál)
Skvělej seriál, kterej bohužel ke konci ztrácí šťávu, proto ubíram hvězdu, ale jinak do tý top 100 patří.
Hvězdná brána (1997) (seriál)
Každej má někde slabý místo a pro mě to je Hvězdná brána...prostě to mam rád hlavně těch prvních pět šest řad. Ty jsou pětihvězdičkový...potom ztrátou Andersona a přidáním jeho mladšího( a horšího já) + Orájové už to neni taková pecka. Nicméně 4 klacky jak vyšitý:-)
Klepání na nebeskou bránu (1997)
Příjemnej film do nudného nedělního odpoledne. Do tý pátý hvězdy mi tam ale přece jenom něco chybělo...až se dozvim co to bylo, tak to sem napíšu.
Škola rocku (2003)
Dobrej film se super muzikou, za kterou se podepisuju. A ten Jack je fakt totální blázen:-)
Želvy mohou létat (2004)
Skvěle natočenej film s obdivuhodnejma výkonama mladejch herců...Možná to neni špička válečných dramat, ale je to film, kterej na mě hodně zapůsobil. Člověk si uvědomí hodně věcí...za mě pekelně dobrý čtyři hvězdy
2001: Vesmírná odysea (1968)
Zajímavý, nadčasový, zvláštní a pro mě zatim tříhvězdičkový film. Je možný, že časem dam víc, ale je možný že i míň...film je rozporuplnej...místy dokonalej a místy nudnej, že jsem si třikrát přeřikal všechny čtyři pětky hokejovýho mužstva v Naganu.
Americká krása (1999)
Tohle je prostě dokonalej film...Kevin je neskutečnej a všichni ostatní mu zdatně sekundujou, skvělá hudba, kamera i detaily...já prostě proti tomuhle filmu neřeknu nikdy křivý slovo:-)