Recenze (2 318)
Pixely (2015)
Příjemná komedie, i když zde zas tolik vtipných scén není. Co je ale na filmu pro mě to plusové je zavzpomínání na staré arkádové pecky, na kterých jsem vyrostl a jejich přetvoření do našeho světa. Pro mě jako fanouška her je to 5* jinak bych dal asi 4*. Za mě 86% :)
UFC Fight Night: Belfort vs. Henderson 3 (2015) (pořad)
(12) Maldonado vs. (14) Anderson 3,5* Hodně jednostranná záležitost, která místy i nudí. ………… Burns vs. Magomedov 4* Pěkný strikový zápas, kterému chybí jen zakončení před limitem. Celkem jednostranná záležitost a zasloužená výhra. ……….. Oliveira vs. Hallmann 4,5* Parádní tvrdej zápas ukončenej KO. ……….. (8) Almeida vs. Birchak 5* Rychlý peckový zápas ukončený KO. ……….. (4) Teixeira vs. (9) Cummins 5* Parádní tvrdej zápas ukončenej krvavým TKO. ……….. (4) Belfort vs. (12) Henderson 4,5* No na to jak oba bojovníci vyčkávali tak je to hodně rychlý KO. ………… Pěkný event s parádními Kočky. 85%
UFC Fight Night: Holohan vs. Smolka (2015) (pořad)
Seery vs. Reyes 4* Pěkný zápas ukončený submisí ………. Dalby vs. Till 4* Ke konci hodně povedená záležitost. Jen chybí ukončení před limitem. ……….. Parke vs, Madadi 3* Většinou strikový zápas, ale mě to moc nebavilo, opět chybí zakončení před limitem. ………… Holohan vs. Smolka 5* Parádní zápas, většinou na zemi v pokusech o submisi až se na konec povedla. ………… Průměrný event s né moc vyhlášenými fightery, ale s parádním zakončením. 65% :)
Lung č' ku č' chej lung ťüe čchi (2014)
Pěkný animák s místy nádhernou animací, ale kterému nesedl anglický dabing. Příběh je zajímavý, akce je tu víc než dost a i postavy si dokáží diváka získat. Za mě 80% :)
B. Monkey (1998)
Pěkný chytlavý příběh, u kterého se člověk nestačí ani na chvíli nudit i přes své pomalejší tempo vyprávění. Hlavní charaktery jsou parádně zahrané a člověk jim postupem filmu začne i fandit. Za mě 85%:)
Až tak moc tě nežere (2009)
Zajímavé příběhy, které jsou navíc hvězdně obsazené a věrohodně zahrané. 80% :)
C.K. Williams: Tar (2012)
Tak jedna hvězda za Milu, jinak bych tu nudu asi vypnul po dvaceti minutách. Film mě vůbec nezaujal a i přes zajímavé obsazení není o co stát. 10% :(
The Angriest Man in Brooklyn (2014)
Pěkný, místy smutný příběh, který má vyhovující délku. I když Williamse vůbec nemusím, tady mi nevadil a jeho role mi sedla. Za mě 80% :)
Kocour v botách: Tři ďáblíci (2012)
Pěkný vtipný kraťas plný uhrančivých pohledů. 86% :)
Žiješ jenom dvakrát (1967)
O trošku slabší díl než minulý, ale i tak parádní Bondovka. 75% :)