Recenze (2 318)
Stín (2018)
Až na konečný nasakr ceklem nuda. Souboje sem čekal propracovanější. Za mě 40%:(
Aiyaary (2018)
Pro mě dost nuda a nezachranilo to ani herecké obsazení. 40%:)
War (2019)
Za mě hodně povedený akčňák, ve kterém je málo tanečních vsuvek, což mi přijde u těchto dvou herců jako nevyužitý potenciál. Jinak akce pěkně přehnaná a je jí opravdu hodně. Za mě 90 %:)
Jumanji: Další level (2019)
Pěkná odreagovačka u lteré mě nebavilo prvních 20. minut, ale pak se to rozjede. Akce je zde hodně a skvělých efektů také. Příběh je jednoduchý a některé vtipy také pobaví. Za mě 80% :)
Blíženec (2019)
No a mě se tato akční jízda kupodivu líbila i když by mohla ubrat na okatých počítačových efektech, které mi celkový pohled trošku kazily. Příběh je hodně jednoduchý, ale rozhodně nenudí. Za mě 75% :)
Tenkrát v Hollywoodu (2019)
Herecké výkony ok, ale film byl pro mě strašná nuda a ani čekání na finále se nevyplatilo. Je to takové ukecané nic. 35% :(
1917 (2019)
No za mě jedna velká nuda. Herecky je to pro mě nezajímavé. Je to povedeně natočené, ale co na tom, když to člověku neutíká. Stejně jako Dunkerk mě to vůbec nebavilo i když zde je to alespoň natočené rádoby jednou kamerou, což tomu dává trošku jiný rozměr. 40% :(
Marjaavaan (2019)
Musím říct, že jsem tentokrát trochu zklamaný. Akce je pěkně přehnaná a je jí hodně, ale něco mi tu prostě chybělo. Obsazení super, ale čekal jsem, že to herci víc citově obohatí. No a písně mě také moc nechytli. Za mě 60% :(
Den poté (2004)
Dnes již klasika, která je pro mě spíš průměrný katastrofický film. 65% :)
Godzilla (1998)
Klasika, která se neokouká ani v dnešní době, Vždy film rád vidím. 85% :)