Recenze (267)
Demolition Man (1993)
Trochu slabší film od Slyheo, ktorý sa mi páčil. Ale dalo sa to pozerať, lebo i tu i skvelý herec Wesley Snipes. Herecké výkony dobré, dejovo slabšie sci-fi.
Dalších 48 hodin (1990)
Prvý diel a aj druhý sa mi dosť páčili, lebo v obidvoch častiach tu hrá aj Murphy a Nolte a obidvaja si dosť rozumia.
D-Tox (2002)
Celkom zaujímavý napínavý príbeh so Stallone, kde si tu zahral aj herec Robert Patrick. Príbeh je dobre natočený.
Ničitel Conan (1984)
Pre mňa, jednoznačne najlepší fantazy film s jedinečným Arniem. Druhé pokračovanie filmu o Conanovi ma zaulo o trochu viac, ako predošlý diel.
Blbý a blbější (1994)
Lloyd a Harry sa vyberú za priateľkou cez celú Ameriku, ktorá si zabudla kufrík na letisku. Po ceste robia kopec sránd, na ktorých sa človek dosť zasmeje, k tomu tie výborné hlášky. Čo dodať? Výborná komédia, na ktorej som sa dosť pobavil.
Batman navždy (1995)
Batman navždy a Batman & Robin - tieto dva filmy sa mi najviac páčia z celej série filmu Batman. Jim Carrey ako otáznik v zápornej úlohe Edward Nigma ma dosť pobavil jeho humorom.
Andre (1994)
Zábavná komédia o dievčatku a tuleňovi, na ktorej sa pobaví celá rodinka. K tomu samozrejme vtipné scény.
Dvojníci (1984)
Aj táto komédia s dvojicou Spencera a Hilla je zábavná už na tom, že títo dvaja si tu zahrali dvojníkov. Bud Spencer a Terence Hill ako výborná dvojka.
Dvojčata (1988)
Arnold Schwarzenegger a Danny deVito v jedinečnej komédií o dvojčatách, ktoré sú identické. Najviac ma pobavilo, keď Vincent zistil, že ma vlastné dvojča, Julius. Arniemu a DeVitovi to sekne.
Dvanáct do tuctu (2003)
Skvelá zábavná komédia s názvom "DVANÁCT DO TUCTU" so Steve Martin. Steve Martin a jeho manželka sa musia postarať o 12 detí.