Recenze (3 181)
Zaklínač - Něco více (2019) (epizoda)
V podstatě všechno se nechalo předpokládat, pokud člověk četl knihy. A ačkoliv tu nebylo nějaké zásadní překvapení, dávám vysoké hodnocení, neboť s dílem jsem byl spokojen.
Zaklínač - Před pádem (2019) (epizoda)
A už to máme tady, spojení linií a vysvětlení toho, co se dělo do teď. Takže mám asi tušení, co přijde jako další....
Mandalorian (2019) (seriál)
Celou dobu říkám, že Star Wars se měly vydat cestou těchto spin-offů a dělat další epizody, těmi se to akorát kazilo. A pokud je pravda, že v prvním díle byl obří spoiler pro IX. epizodu, tak asi je se na co těšit. Nicméně i tak z ní mám obavy. Zatím jsem se k ní nedokopal, snad se k tomu dostanu dřív, než mi to někdo prozradí.
The Mandalorian - Kapitola 8: Vykoupení (2019) (epizoda)
Celkem předpokládané zakončení série, akce bylo dost, vysvětlovat už nebylo moc co. Škoda, přece jenom, něco se vysvětlit mohlo.
Zaklínač - Vzácný druh (2019) (epizoda)
Vypadá to, že děj míří k jistému bodu. A tak nějak jsem to i od první série čekal. Ne teda tři časová vlákna, které se postupně slijí, ale povídky, které vygradují začátkem ságy.
Zaklínač - Touhy v láhvi (2019) (epizoda)
To, co mě těší, je, že Zaklínač si celou dobu drží velmi vysokou úroveň. To nejde vždy říct o všech seriálech nebo filmech. Jestli to bude tak, že se Geralt a Ciri časem setkají a teprve pak se rozjede hlavní dějová linie pořádně, tak to bude nejspíš něco.
Zaklínač - O hostinách, parchantech a pohřbech (2019) (epizoda)
V podstatě začátek celé ságy o Geraltovi a Ciri. A jak bylo v povídkách, nezačíná to tou první. To byla jedna z mých obav, jak začnou Zaklínače zpracovávat. A zatím je to víc než dobré.
Žena na válečné stezce (2018)
Klasický islandský film plný hořkého humoru a problému, který teď není výjimečně o typicky islandském problému. Kupodivu i takové téma se najde a je to tak dobře. Jediné, co mi vlastně vadilo byla to všudypřítomná hudba. Ta byla opravdu zvláštní a zbytečná. Škoda. Ačkoliv chápu snaha udělat film zajímavějším.
Byl jednou jeden... vesmír - Planeta Omega (1982) (epizoda)
Když jsem byl malý, tak mi tento Byl jednou jeden asi utekl. A nějak mě nepřesvědčil ani teď, ztratila se vůbec dokumentární složka. Šlo spíš o klasický seriál.
Zaklínač - Zrádce měsíc (2019) (epizoda)
První epizoda dobrý, druhá slabší. Ale tohle byl pro mě zatím vrchol. Byť toho jekotu mohl být méně. A snaha o naturalismus je sice dobrá, ale místy lehce přepísknutá. Nic, co by se nedalo zvládnout. Rozhodně se těším na další část.