Recenze (15 746)
Top Gun: Maverick (2022)
Dost som sa obaval Top Gun dvojky, najma po tom, co sa stalo s Bod Zlomu 2 - dvojku uz netocila Kathryn Bigelow, ale akysi Ericson Core. Tuna jednicku tocil Tony Scott a je to ciry priemer z 80s, tnto film sa vezie na vlne nostalgie. Tony Scott spachal samovrazdu, Kelly Gillis tu uz tiez nie je, co je skoda. Scenar tuna k Top Gunu 2 je nic moc, to iste ale i scenar k Bod Zlomu 2. Je tu laska, akcia, nostalgia za 80. rokmi a veruze aj dojatie. Reziser Kosinski ma na svedomi Tron Legacy 3d z roku 2010 a Oblivion 2013 tiez s Krujzom. Vyzera to, ze za rok 2021 bol film roku Duna a toho roku vyzera byt kandidat na film roku jasny : 89 %
Centauro (2022)
praveze nicim zaujimavy cyklisticky film, ide tam len o splacanie dlhov. Cyklistickych filmov je zufalo malo - mohlo by byt kludne viac - tuna je reziser Calparsoro stale len za rutinera. Takymto sivym, sedivym priemerom sa z neho veru rezisersky velikan nestane, ne, ne : 52 %
Zločiny budoucnosti (2022)
A to doteraz neviem ci je problem vo mne alebo je Cronenberg uz senilny ....... napokon jeho vek 79 tomu nasvedcuje : 50 %
Assignment in Brittany (1943)
Dobova protinacisticka drama. Po rokoch uz znacne vycpele, nema cim zaujat : 50 %
Crossroads (1942)
Jeden z tych lepsich filmov o strate pamate. Ten uradnik to mal priserne teda vo filme : 78 %
Honky Tonk (1941)
Western a komedia ? Tuna to vynimocne funguje, hlavne kvoli Gablovi. A to hovorim, westernove komedie nevyhladavam vobec. Som vzdy vedel, ze film pana VychodnehoLesa Honkytonk Man 1982 je len rymejk : 72 %
Love Crazy (1941)
Konecne do prdele. Rok 1941 bol na vojnove udalosti Druhej svetovej bohaty, no a reziser Jack Conway sa rozhodol ze natoci slusny film, kde nie je ani zmienka o vojne. Navsteva svokry - o tom je tento film a hlavne o tom, ako vznikaju klebety a nedorozumenia pocas navstevy. Kulisy su na rok 1941 vyborne, herci sa poctivo snazia o to, aby mali co najnormalnejsie dialogy, podla mna sa uzkostlivo vyhybali udalostiam Druhej Svetovej. maloco je kvalitnych americkych komedii stvorenych aj pre europskeho divaka, tuna ako divak som sa viackrat usmieval pri ich klebetach a nedorozumeniach a par krat od srdca zarehotal, ako kon : 84 %
Velký Ziegfeld (1936)
Velky Ziegfield ma co ponuknut aj po 86 rokoch. Suhlasim, ze to ma vrazednu minutaz, no je to jedna z mala kvalitnych stariniek : 75 %
The Red Pony (1949)
Filmova adaptacia romanu Johna Steinbecka. Ten lichokopytnik - to fajna fauna : 85 %
Fruitvale (2013)
Rezijne a scenaristicky slusne. Takto, ja viem ze je to film primarne zamerany na cernochy v USA - ale zarobilo to majland, film je klasickou zlatou banou - za par supov sa podaril nadherny zarobok. Uz len preto - sak o peniaze ide az v prvom rade : 70 %