Recenze (69)
Kingsman: Tajná služba (2014)
Nějak nechápu tu zábavnost, co tu všichni zmiňují. Vtip jsem tam nezaznamenal snad žádný. Když to porovnám se Špiónem, je to o třídu horší ve všech ohledech, kromě akčních scén. 50%
Atlas mraků (2012)
3x jsem u toho usnul, pak jsem to vzdal. Jednou to třeba dokoukám...
Kmeny - Rap (2015) (epizoda)
Popravdě nejlepší na tomto dílu je číst ty komentáře tady, upřímně jsem se u nich zasmál (a to nemyslím ve zlým). Někteří totiž čekali od Kmenů ten typ dokumentu, kde na vás vychrlí data, fakta a reálie o české rapové scéně, které třeba nejsou tak známé a místo toho dostanou tohle. Mně osobně se ten náhled na Orionovu osobnost líbil, je to zkrátka takový ten český flákač, co má všechno v péči a když ho něco sere, tak to zapije a hotovo. Upřímně bych chtěl být u toho, když natěšení uživatelé tady z ČSFD (například Angelic-77, geklon, Romario a další) sedí u televize a s protaženým obličejem čumí na to, jak si Orel pomalu vytahuje nákup z igelitky. :D
Chutně a levně s Láďou Hruškou (2014) (pořad)
Každou chvíli někde uslyšíte omílanou frázi, že je uspěchaná doba a lidi nemají moc peněz. Tak jak se pak můžete divit, že se prodává kuchařka, která nabízí rychlé a levné recepty. Chápu, že je in nadávat na TV Nova, která se tak nějak posouvá do role TV pro burany, tím pádem se hejtuje i to, co na této TV boduje nejvíc. Moc ale nechápu nadávání na Láďu. Lidi mu zasílají recepty, on je v TV zveřejní a uvaří, nepřijde mi to jako něco hrozného. A že není kuchař a vaří. To právě symbolizuje to, že si ten recept doma může uklohnit kdejaký jouda. Navíc to ani původně nebyl nějaký Láďův nápad a tak nějak to na něj vyšlo. Já TV nesleduju, ale Láďovi fandím, je to celkem sympaťák. Kdo nevěří, může si s ním třeba pustit rozhovor: https://www.youtube.com/watch?v=5uyYM4uXEvg
Hunger Games: Síla vzdoru 1. část (2014)
Možná je to "chamtivost Hollywoodu" rozdělit poslední knihu na dva díly, ale ukázalo se, že film je tak mnohem blíž literární předloze, než byly předchozí dva a tudíž to byl krok správným směrem nejen pro peněženky filmového studia, ale i pro diváka. https://www.youtube.com/watch?v=DqhOzH8QcH4
Příběh kmotra (2013)
Čeho si nejde nevšimnout hned od první scény jsou naprosto tragicky - nedůvěryhodně psané dialogy, které mají jen diváky uvést do obrazu, ale je až moc průhledné, že byly napsány pouze za tímto účelem. Celý film je takový neslaný-nemastný. Vzhledem k tématice se to dalo natočit výrazně líp a moje hodnocení je ještě celkem milosrdné. Atmosféra nulová, příběh nic-moc, buď měl být "umělecký", ale podán líp a nebo nechat ten podle původního scénáře. Toto byl takový kočkopes bez koulí, který tu hlavní špínu na Langera, Zemana a spol nechal v šuplíku.
Český žurnál - Dělníci bulváru (2014) (epizoda)
Souhlas s DaViD´82. Dalo a pravděpodobně i mělo se to natočit daleko líp.
Hudební masakry (2013) (pořad)
Konáš se nesnaží hodnotit objektivně. Zkrátka co se nelíbí jemu, to je špatná hudba, co se mu líbí, to je dobrá hudba. 2* jsou za snahu.
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
Lepší jak film jednička, ale stále daleko zaostává za knižní předlohou.
Legenda 17 (2013)
Film to sám o sobě nebyl špatný, ale vadila mi do očí bijící vykrádačka Hokejového zázraku, hodně pohádkově vymyšlený a dosti zkreslený děj a samozřejmě všudepřítomný ruský nacionalismus, který je ještě větší, než ten slovenský. Potom v zápasech se fauly proti Rusům nepískaly, ale ruské fauly ano? Samozřejmě ;-). Je to udělané dost černobíle a jak pro blbečky.