Recenze (217)
Rozpolcený (2016)
Temný herecký koncert J. McAvoye. Škoda, že to nebylo víc napojené na Vyvoleného. Tak trochu jsem doufal, že je ze sklepa vysvobodí superhrdina Bruce. :)
Vyvolený (2000)
Takový ten film, kdy člověk po shlédnutí vlastně pořádně neví, o čem to bylo, ale ví, že to bylo dobré. To rozuzlení mi trochu připomnělo film Donnie Darko.
Klub rváčů (1999)
Od chvíle, co mi došlo, že je hlavní hrdina schizofrenik, mě to hrozně nebavilo. Pro mě zabitý konec. :(
Nejkrásnější den (2016)
V době, kdy není v módě plytit svoje dluhy, mi dvojka úvěrových podvodníků nepřijde úplně sympatická.
Král (2019)
Body za syrovost, trebuchety a v neposlední řadě za originální řešení obligátní bitky dvou velitelů armád. 😉
Barry Seal: Nebeský gauner (2017)
Příjemná oddychovka. Neznat Narcos, asi bych dal o hvězdičku víc.
Captive State (2019)
Nejdříve trochu jiné sci-fi, než jsem čekal. Na můj vkus to bylo moc o lidech a málo o mimozemšťanech 🙂 a celkem komorní, takže jsem se i místy nudil. Od chvíle, kdy mi došlo, k jakému konci se schyluje, tak jsem ale až do konce filmu ani nedutal. Paráda!
Ad Astra (2019)
Nechápu to srovnávání s Gravitací. V tomhle filmu se toho stane daleko víc, ale přesto mi ty události přijdou jaksi uvěřitelné. Takto by to jednou podle mě mohlo vypadat. :) Body nahoru dávám za super nápady, vesmírnou anténu a honičku na lunochodech.
Slunovrat (2019)
Bad trip ;)
Čtvrtý druh (2009)
Moc takové filmy nesleduju, takže na mě ten pseudodoku styl zabíral. Mráz mi běhal po zádech prakticky celou dobu a lekl jsem se i u scény smrti jejího manžela, kde jsem to přitom čekal. :D