Recenze (1 860)
Kronika rodu Spiderwicků (2008)
Po náročném dni zcela dostačující a místy vyloženě potěšující. 2,5 hvězdy.
Zpátky pod došky (2005) (TV film)
Stanu se menším a ještě menším, až budu úplně nejmenší na celém světě. Aneb: Jak velká je ekologická stopa plšíka lískového? Částečně inspirativní & částečně iritujíci počin; tudíž nejspíše odpovídá záměru autorů a snad splnil svůj účel (aspoň parciálně). A jaký byl ten účel, prosím pěkně? Přivést k zamyšlení (případně ke změně chování) nebo ukázat pár "pošuků" (ČT 2 je přece jiný prostor...)? Každopádně zajímavé.
Vím, kdo mě zabil (2007)
Vcelku zábavné. A nikterak zvlášť zmatené. Dvojčata, empatie, stigmata (či spíše odpadávající kusy těl) atd. Jen by mě zajímalo, zda všechny předchozí oběti (tedy nejméně jedna) též odmítly zdokonalovat svou hru na klavír, případně se účastnit soutěže mladých talentů... P. S. Sovy opravdu nejsou, čím se zdají být, tento axiom se opět potvrdil. 2,5 hvězdičky.
Astronaut (2006)
Strašně americké a hlavně neskutečně, ba nepříjemně naivní. Všechny sny nejde vydupat ze země, natož přitáhnout z kosmu. Hvězdičky jsou pouze pro Thorntona a jeho mírné donquijotství. Jinak nic pro mne, ale nenechte se rušit... Lift off...
Producenti (2005)
Zábavné, vtipné, mírně úchylné, zběsilé a občas i chytré. Dobré.
Falešná identita (2007)
Pomsta chutná nejlépe za studena. Ovšem pokud je film zcela předvídatelný, postrádá gradaci a herci neznají míru, pak se sebezávažnější téma mění v nudnou truchlohru.
Legenda o sovích strážcích (2010)
Pěkné. Rozmáchlé, ba velkolepé. Možná až příliš. Působivé (přes všechny dílčí výhrady, o nichž nemám momentálně chuť se rozepisovat). Tentokrát jsem tedy podlehla masovému vkusu. No a co? Tenhle film je opravdu vydařený. Moving pictures (ano, občas je to vážně dojemné). A protože k sovám chovám značné sympatie, přihazuji 1/2 subjektivní, zasněné a trochu zakomplexované hvězdičky. Suma sumárum: 3,5*
Volání rodu (1977)
Na "štorchovskou" trilogii mám příjemné vzpomínky. Dětské a sentimentální. 2,5*
Ostrov smrti (2003)
Velmi nepříjemné. Po všech stránkách. Z rozličných důvodů.
Na cestě - Na cestě po Berlíně (2010) (epizoda)
Najdeme se v Berlíně? Klidně. Ovšem jedině bez rozverné asistence pánů Donutila a Bartošky. A tohle platí (IMHO) o celém cyklu Na cestě.