Recenze (8 460)
Záchranáři v akci (2019) (seriál)
Zbožňují tyhle jakože ze skutečnosti.
Mafiánovi (2013)
Tahle rodinka mě nebrala, měla nějaké menší světlé stránky ale moc toho nebylo.
CHIPS: Bláznivá hlídka (2017)
Není to dvakrát bláznivý ale je to působivá komedie a určitě se na tuhle hlídku zase rád podívám.
Hledači pokladů na aukcích (2010) (pořad)
Dobří borci a někdy hodně slušně díly takže uspokojení tam je.
Mistři zastavárny (2009) (pořad)
Tuhle rodinu žeru prostě.
Ohnivá bouře (1998)
Tyhle filmy já prostě mužů ale přeci jen vězeňská spolupráce mě nenadchla. Oheň všude kam se podíváš bylo super a herecký slušně zábavný výběr ale jak říkám prostě vězni my tam neseděly, přesto jsme spokojeni a to je podle mě hlavní.
Dokonalé rande (2019)
Hodně slušná komedie, a skvělý nápad, chvílemi jsem se dobře bavil a nenudil chvílemi jsem to prostě už nějak někde podobné viděl. Za mě prostě slušná podívaná kde herecký to není extra výkon ale nápad celé komedie to vynahradí.
Syn černého lidu (2019)
Nic jsem nečekal a nic jsem nedostal, celkem zajímavý ale moc nenabídne, černoch a jeho pohled na svět a bla bla bla.
Instrument of War (2017)
Další válka a další Tábor a opět nuda kam se člověk podívá. Takových filmu je prostě moc a jejich škoda že se nevyužijí mnohem více. Herecký se tady dvakrát taky nesnažily přesvědčit škoda.
Zastavte temnotu (2018)
Vlčí akce, nuda aspoň krásné prostředí dokázaly vybrat, jinak film skoro nenabídne nic na co by se dalo dívat.