Recenze (8 460)
Pastýřova panenka (2010)
Divná holčina, ochranář policista a hodně divný a zmatený příběh. Současnost a minulost byla celkem slušná plus místo točení jinak jsem ve směs se nudil a dvakrát se nebavil bohužel.
La casa sperduta nel parco (1980)
Velká snaha o dramatický film, jenže se tak nestalo. To že sem tam ukázaly nějaký záběr, dobrý ale co příběh, který dvakrát prostě nezaujal.
American Mary (2012)
Slabý a hodně, studentka sexy ale to je vše, žádné pořádné drama nebo pořádný záběr na danou nepříjemnost. Pomsta samozřejmě opět bez detailu a taky slabá, příběh je suchý a vůbec diváka nebaví což je škoda. Dalo se by se z tohohle vytřískat mnohem víc kdyby se více zaměřily na detaily, pořádný drama a krve proliti v provedení pomsty.
Severní pól: Na Vánoce otvíráme (2015) (TV film)
Snaha o jakési pokračování se nepovedlo, a řekl bych i že to bylo dost horší.
Vánoce v ohrožení (2014) (TV film)
Klasicky vánoční film který neurazí ale ani nepřekvapí.
Victoria (2015)
Tak teda nevím co tady bylo super, ženská co se asi nebojí a jen tak se čtyřmi muži se dá do řeči na konec popijou a pak ještě jde do akce, podle mě trochu mimo nebavilo.
Parťáci (2018)
Děvče potká jakože kněze na kterého je odměna a tak sním jde cestou necestou zločinu, nuda bohužel nebylo to dvakrát zajímavé ani trochu.
Správný čas žít (2018)
Hodně příjemný film který má v celku i krásný příběh. Herecký je to akorát, hudba skvělá místy takže jsem se bavil. Sice bych si přál kapku větší drama a víc Niny a byl bych více spokojený.
Toman (2018)
Obrovská Česká snaha která mě nepřesvědčila, herci a příběh se snažil na obrazovky dostat až moc. Nejelo mi to.
Toro (2016)
Mario je prostě hodně skvělý herec o tom není pochyb, a i když tahle jízda v podobě pomsty byla slabá, tak přesto uměla dost dobře zapůsobit.