Recenze (8 460)
Rebeka (2020)
Láska to velká , slabé a celkem skoro nepoužitelné.
La Llorona (2019)
Slabý, teda nečekal jsem nic velkého ale tohle se nepovedlo, max šílený děda byl cool.
Motokáry (2020)
Klasika, nehoda nové místo a láska a nová vášeň, nic extra.
Le Mans '66 (2019)
Historický film, skvělá podívaná, působivé vozy, herecký výběr skvělý, dlouhý příběh plný zajímavosti. Sportovní spokojenost.
Řekni prostě ano (2021)
Hodně slabá zábava, herečky moc nepobavily, příběh jemně slabý, celkem nuda.
October Baby (2011)
Skutečnost je na filmu nejkrásnější, bolestivý film je zároveň krásný. I slzy jsou někdy důležité, jednoduchý ale krásný film, slušní herci, a nejvíc prostě opět dokonaly soundtrack který udělal film strašně dramatický. Příběh je hrozně pěkně podány, obrovská spokojenost a po delší době opět skvělý film. Život je děvče dostalo je zázrakem samo o sobě, úžasný moment.
Teen Lust (2014)
Klasická teen komedie, bohužel bez špetky vtipů a zábavy, hodně slabá podívaná. Panic to se svým kámošem zahrál moc špatně.
The Car: Road to Revenge (2019)
Černé auto a černasmrt a černý svet brrr hrozně negativní film.
How It Ends (2018)
Jednoduché drama, jemný thriller, super herci ve slabším filmu.
Sins Expiation (2012)
Bože taková kravina natočená snad telefonem, příběh někde s popelnice vyhrabany, a herci se asi nudily.